Avatar billede juliemusen Nybegynder
23. januar 2010 - 15:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

program til at optage skærm

Hej Eksperter.

Jeg vil meget gerne have et program, som kan optage på skærmen. Fx hvis jeg chatter med min veninde via webcam, så vil jeg gerne kunne optage selve billedet hvor hun er på. Er der ikke et program der kan optage i den kvalitet, som man ser "live". jeg synes eks camstudio forvrænger kvaliteten rigtig meget.

Hilsen
Juliemusen
23. januar 2010 - 16:13 #2
Avatar billede juliemusen Nybegynder
10. marts 2010 - 14:41 #3
brugte nogle af Karise_Larry´s programmer, så ligger du ikke et svar?
10. marts 2010 - 14:49 #4
Ping...
(Det var et [svar]...)