Avatar billede slotski Juniormester
22. februar 2010 - 14:21 Der er 2 kommentarer

Netgear CVG824G til CVG824G bridge

Jeg har to af disse routers/modems fra yousee og vil gerne have sat det op så jeg er ordenligt dækket i hele lejligheden. Dækningen med en enkelt er desværre ikke nok.

Jeg har forsøgt at læse mig til svaret herinde og på netgears hjemmeside, men kan simpelthen ikke få det til at virke.

Jeg har på router A internet indgangen, kalder den 192.168.0.1, SSID navn, channel, WPA kode er medtaget på router B. Wireless er sat til enable og allow broadcast, men når jeg går i wireless access list, så lukker forbindelsen hver gang jeg forsøger at give den mac adresse på router B.

Router B er sat til 192.168.0.2 således at jeg kan komme ind i begge opsætninger. Her står ogå Network not allowed.

Håber nogle kan hjælpe. Spørg løs hvis der mangler info.

Mvh.
Martin
Avatar billede nyegaard84 Nybegynder
08. juni 2011 - 16:03 #1
Fandt du en løsning? Står i samme problem!
Avatar billede nyegaard84 Nybegynder
21. maj 2015 - 09:22 #2
næhhh