Avatar billede phansen79 Nybegynder
07. marts 2010 - 11:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

P3 Via itunes (på PC)

Så blev jeg den glade ejer af Airport Express, virker super med et stort minus.  Jeg kan simpelthen ikke få P3 netradio igennem itunes.  Jeg kan se det er muligt på et mac system men jeg kan ikke finde svar på hvordan man får det til at virke på windows.

Jeg bruger windows 7. og den nyeste version af itunes.

ps. det skal kører gennem itunes for at komme ud til mine højtalere via Airtunes
Avatar billede phansen79 Nybegynder
13. marts 2010 - 09:45 #1
er der slet ikke noget hjælp og hente her?
Avatar billede phansen79 Nybegynder
23. maj 2013 - 14:47 #2
lukker denne