Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2010 - 20:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Clean Program????

Hej.
har CCleaner & nCleaner men selvom jeg sletter det jeg har downloade bliver der bare mindre GB og har også defraggler men kommer hurtig Mindre GB igen
er der ikke måde så man kan slet alt undtaget Windows???
07. marts 2010 - 20:25 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede 220661 Ekspert
07. marts 2010 - 22:00 #2
Alt jeg downloader, som jeg senere vil slette igen, sletter jeg med Eraser, som kommer til at ligge i højrekliks menu når den er installeret. Men i dit tilfælde er det jo nok noget andet. CCleaner har du sat til at slette alt i dine browsere, når programmet køres?
En anden ting du skal være obs på er, at der er en del programmer der opretter logfiler i flæng. Og nogle gange kan CCleaner ikke automatisk slette dem. Jeg har Zonealarm installeret, og den lavede nogle debug log filer. På et tidspunkt opdagede jeg mappen med logfilerne fyldte 4 GB, som er rigtig meget for en tekstfil. Lige denne fil kunne CCleaner ikke tilgå og rense ud i. Var selv nødt til at rense den manuelt.Prøv at se på din computer hvor store dine log filer er. Det er tekstfiler
07. marts 2010 - 22:13 #3
... og der er mange flere muligheder - men venter lige på besked fra <kasper246> ang #1 ...
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2010 - 08:50 #4
Vista:)
08. marts 2010 - 09:42 #5
Systemgendannelsespunkter !!! (Det anede mig, men da du ikke beskrev hvilket System så...)

[Start][Programmer][Tilbehør][Diskoprydning] - Fanen [Diskoprydning] - Makér alle felter.
Fanen [Flere indspillinger] - punktet 'Systemdandannelses og øjebliksbilleder'.

OK ...
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2010 - 13:20 #6
hehe :) kunne jeg regne ud troede bare ikke det var i vista:) tænkt det var forældet
08. marts 2010 - 13:36 #7
Gav det lidt 'luft' ?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. marts 2010 - 16:14 #8
Systemgendannelse er absolut ikke forældet. Men du kan i Windows afsætte præsis den plads der skal bruges på det. Du har jo ikke brug for 10 gendannelsespunkter 2 måneder tilbage. Hvor det gøres i Vista ved jeg ikke, men i XP kommer man ind til det, ved at højreklikke på denne computer, og vælge systemgendannelse.
Avatar billede katru Nybegynder
08. marts 2010 - 23:00 #9
Få sat en ny harddisk i med mere plads. Nyere harddiske er også hurtiger end gamle:)
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2010 - 18:29 #10
...
Avatar billede 220661 Ekspert
23. marts 2010 - 18:34 #11
Hvorfor lukker du uden at skrive hvad det hele endte med? Der er jo trods alt nogle der har skrevet kommentar på dit problem!!
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2010 - 18:56 #12
gav ikke mere plads:) desværre
Avatar billede off-line Nybegynder
23. marts 2010 - 19:13 #13
hvorfor? Her er svaret.
http://www.eksperten.dk/spm/905310