Avatar billede Max Novice
21. marts 2010 - 13:24 Der er 1 løsning

Installation af Mono på Synology DS-207+

Hej alle.

Jeg har en Synology DS-207+ NAS boks, som jeg er meget glad for. Den kører min web-server, o.m.a., men jeg vil meget gerne have installeret Mono (.NET på Linux, etc.) på den. Det har dog vist sig sværere end antaget. Jeg har læst side op og side ned om folk, der har forsøgt sig med installation af Mono, f.eks. vha. ipkg pakker (der er kun lavet en til DS-106, og den virker ikke), så jeg valgte at installere via SVN vha. denne guide.

Processen knækker dog, når jeg prøver at compile Mono ($ ./autogen.sh --prefix=/usr/local). Det ser ud som om gawk fejler pga. en syntaxfejl.. måske. Det er her mine linux-evner kommer til kort.

Jeg ved ikke hvilke informationer, I skal bruge for at hjælpe mig, men sig endelig til, så lægger jeg dem op.

Jeg har bøvlet med dette så længe nu, at jeg bare vil have det til at virke - koste hvad det vil, så jeg håber I kan hjælpe. Hvis dette resulterer i, at jeg får en kørende Mono-installation på min DS-207+, giver jeg ekstra 1000 points.

Mvh.
Avatar billede Max Novice
19. maj 2010 - 01:22 #1
Lukker..