Avatar billede ms7829 Nybegynder
23. marts 2010 - 22:48 Der er 3 kommentarer

Vlan på ProCurve 2626 J4900B

Hejsa

Har en sådan switch og ville nu got se om denne kunne have to Vlan (det kan den)

De to Vlan skal hver have deres Router med DCHP kørende.

Er der en der har en ide?  og kan man lave dette.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
23. marts 2010 - 22:53 #1
JA
2 forskellige VLAN ID med en router på hver VLAN.
Dette kan godt være den samme router, det kræver blot konfiguration af IP helper address.

Telnet til switchen
login
skriv config
vlan
og konfigurer
Avatar billede ms7829 Nybegynder
24. marts 2010 - 07:43 #2
Hejsa

det vil jeg da prøve. Men har ikke så meget styr på
det der inde i selve switche så hvis der er en der har mulighed for at ligge et eksempel op.

Der skal være to router på da jeg er ved at prøve skylines vil så køre emd både min TDC og skyline på denne switch.
Avatar billede ms7829 Nybegynder
22. august 2015 - 19:41 #3
Hejsa

det fik jeg til virke :-) så må du heller få de point med flere års forsinkelse.