Avatar billede off-line Nybegynder
31. marts 2010 - 15:20 Der er 5 kommentarer

off-line = offline

Bare en Info, hvis nogen skulle mange respons fra mig.
Man kan jo desværre ikke deaktivisere sin konto, jeg har derfor selv lukket den, med en midlertidig mail konto fra "mailinator.com" som gør det umulig at jeg genåbner. Hvis nogen vil have en forklaring, findes den på min profil.
M.v.h. off-line
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. marts 2010 - 15:47 #1
Kan desværre kun give dig ret. Og du er ikke den eneste, der ikke gider mere. Rønving og olebole, bare for at nævne at par af de kompetente personer herinde, er heller ikke så aktive mere (har dog ikke lukket deres konti). Jeg går selv i samme tanker som dig.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2010 - 18:02 #2
Surt, med surt på.
- hvor går du/i hen ?
Avatar billede Beach Mester
31. marts 2010 - 20:52 #3
Kan sgu godt følge dig off-line, der er vist ingen der er ret meget i tvivl om hvem og hvilke 2 tråde der har fået dig til at koge så meget over, at du har valgt den pisse sure løsning.
Hold da kæft hvor ville det være fedt hvis man (Læs: Jeg) kunne give dem et kvalificeret spark i røven så de ikke var i i tvivl om hvem og hvor det kom fra. Spadsere siger jeg bare. Og fuck hvor er det super at få lov til at bande som ind i helvede uden at en eller anden bunderøv kommer med formanende lorteord om at vi alle skal tale i en god tone og bla bla bla.
Så de sidste ord fra mig ti dig må kraft stejlme være-> Fucking godt gået, ære være dit minde, du vil blive savnet.

//B
Avatar billede 220661 Ekspert
31. marts 2010 - 22:08 #4
Hej off-line. Jeg er ked af du har taget denne beslutning, men kan godt følge dig i dit valg. Jeg synes også selv at der er alt for mange der ikke respekterer det frivillige arbejde, der bliver gjort her. Jeg har kun været med i 5 måneder,og jeg har oplevet en del gange at spørgeren bare har taget point tilbage, hvor man måske har brugt en halv til en hel time på at hjæpe.
Sådan noget pisser mig af. Og selvom jeg ikke selv har hjulpet i en trå bliver jeg sur over måden det gøres på, og kommenterer herefter på det. Det kan sku ikke være meningen at man bliver behandlet på denne måde.
Tak for den tid vi havde her, og ja du vil være savnet som beach også skrev.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. april 2010 - 07:33 #5
Jeg giver Off-line ret det der for mange tumper som er pisse ligeglade med hjælperene, jeg har alt for mange tråde jeg har deltaget i, som ikke er blevet lukket / givet point for, eller spørger har selv hugget de udlovede point.
Jeg syntes også at den nye Eksperten er noget lort og har skåret kraftigt ned på deltagelsen fra ca 10 til 11 timer dagligt til måske en ½ time det er tit at jeg har følt mig til grin over for spørgerne, mange af dem skider på en.