Avatar billede snorra Nybegynder
03. april 2010 - 22:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af JAVA

Hvordan fjerner jeg JAVA helt?

Jeg har et problem med min PC og tror den nyeste JAVA opdatering er fejlen, derfor ville jeg gerne downgrade til en tidligere version, men lige meget hvordan jeg prøver på at fjerne den nye JAVA version, så kan det ikke lade sig gøre at installere en ældre version, for den kommer hele tiden op og siger at der er en nyer version installeret.

Jeg starter med at slette JAVE med fjern/rediger programmer, derefter bruger jeg Windows install update til at fjerne det sidste, så genstarter jeg og bruger Reg organizer til at fjerne alt der ubrugeligt på min pc og genstarter så igen, og når jeg søger på JAVA, finder den intet.

Hvad gør jeg galt?
03. april 2010 - 23:06 #1
... under alle omstændigheder; under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede snorra Nybegynder
03. april 2010 - 23:22 #2
vista 32-bit
Avatar billede snorra Nybegynder
03. april 2010 - 23:58 #4
Hvis du har læst mit indlæg, så er det netop det jeg har gjort :o) og det virker ikke.
04. april 2010 - 00:08 #5
Tanke: HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..." 'trixet' ???
Avatar billede kimtheman Novice
04. april 2010 - 00:18 #6
Windows Installer CleanUp Utility er måske den du kalder Windows install update?
Men ja du skal være/ køre det som administrator og derefter måske kører med Ccleaner og genstart og installere igen og så skulle den være der.
Det skulle være ligud af landevejen.
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2010 - 07:34 #7
hent revo uninstaller free og lad den gøre det for dig

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

m.v.h
Avatar billede snorra Nybegynder
04. april 2010 - 13:46 #8
Har nu prøvet Administrator trixet og det virkede heller ikke
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2010 - 13:57 #9
prøv revo
Avatar billede snorra Nybegynder
21. januar 2011 - 00:23 #10
droppede pc'en og købte en ny
Avatar billede kimtheman Novice
21. januar 2011 - 01:40 #11
Går ud fra det var fordi Pc var noget gammelt L..., at du købte en ny, ellers kan det blive en dyr fornøjelse, hver gang du løber på java problemer...
Avatar billede snorra Nybegynder
21. januar 2011 - 14:12 #12
Tror simpelthen at det var mit MB der var noget galt med, havde også en anden tråd kørende angående grafikkort på den samme pc.
Avatar billede kimtheman Novice
21. januar 2011 - 14:34 #13
Har selv prøvet drillerier med Nvidia grafik kort hvor der var nogen drivere den slet ikke ville med. Nogengange kom skærmbillede ikke frem osv.

Men de fejl du beskriver i tidligere tråde virker nu mere som software/ ram fejl eller lign, og ikke nødvendigvis MB (Som jeg ikke tror det var).

Men du endte alså med at købe en ny maskine og alligevel opretter du denne tråd:

http://www.eksperten.dk/spm/929529

Så du køber altså en ny maskine med Xp for derefter at ville installere Win 7? Hvorfor så ikke lige købe en med Win 7 fra starten?
Avatar billede snorra Nybegynder
23. januar 2011 - 22:43 #14
Nej dette er en gammel tråd, som jeg aldrig fik afsluttet.

Den anden med win7 problemet er en computer jeg prøver på at fixe for en ven :o)

Min egen nye computer fungere perfekt!