Avatar billede ranni Forsker
05. april 2010 - 11:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Engelsk til Dansk

Hej
Findes der et program, der kan oversætte en engelsk PDF fil til dansk ???
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2010 - 11:15 #1
Avatar billede ranni Forsker
05. april 2010 - 13:38 #2
Hej 220661
Nu skal lige stave mig igennem det engelske. Jeg er fra dengang, da der var noget, der hed kartoffelferie i skolen (og vi samlede kartofler)så mit engelske ligger godt gemt.
Jeg tror det er noget, jeg kan bruge eller arbejde videre på.
Tak for hjælpen !!!
Vildu sende et svar ???
Avatar billede JeppeH Juniormester
05. april 2010 - 16:29 #3
Her har du samme side oversat til dansk...:
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=da&ie=UTF-8&sl=en&tl=da&u=http://www.labnol.org/internet/tools/translate-pdf-word-documents-online-google-translate/3553/&prev=_t&rurl=translate.google.dk&usg=ALkJrhgBbmEqywyQa7ZNvHXq30_BXBCu9g

Hvis du har svært ved engelsk, så brug denne side:
http://translate.google.dk/#en|da|

Du kan indsætte et link til den side du gerne vil oversætte og tryk på Oversæt. Derefter ser du den side du er interesseret i. Faktisk kan du trykke videre til andre sider og du vil stadig have det hele oversat :o)

~ Jeppe
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2010 - 17:39 #4
Svar kommer her. Held og lykke med det.
Avatar billede ranni Forsker
05. april 2010 - 23:32 #5
Hej yopoi.
Det google var alle tiders.
Jeg har nu den oversættelse på en manual, jeg skal bruge, men kun på skærmen.
Kan jeg arkivere den eller udskrive den nøjagtig som skærmbillede ??? Jeg har prøvet nu i en time.
Skal jeg åbne en ny tråd for at give dig point for et brugbar svar
Avatar billede JeppeH Juniormester
06. april 2010 - 15:53 #6
Nej, det er ok - Behøver ikke point ;o)

Kan du ikke markere teksten i PDF filen? I så fald kan du højreklikke, kopiere og derefter indsætte det i google oversætter.

Jeg mener at FoxIT er en god PDF læser, som giver dig mulighed for at kopiere. Den er i hvert fald super lille og fiks i forhold til Adobe. Hent den her:
http://downloads.foxitsoftware.com/getfile.php?product=reader&version=3.2.1&language=enu&build=0401&filetype=exe&mirror=cdn01
Avatar billede ranni Forsker
07. april 2010 - 20:26 #7
Hej.
Mange tak til jer begge, nu kører det bare og jeg har lært et par ting.
Tak for hjælpen.