Avatar billede Bo76 Nybegynder
05. april 2010 - 21:59 Der er 16 kommentarer

Iphone kalender problemer !

Hej med jer

Jeg har en Iphone 3GS.

Når jeg synkroniserer den med min Outlook 2003 kalender på PC foregår dette normalt uden problemer og det har det gjort i flere måneder.

Nu er der dog opstået et problem.:

Hvis jeg laver en aftale på min PC der er sat til at vare hele dagen, så kommer aftalen over i Iphone kalenderen til at stå på den foregående dag.

Er der noge som kan hjælpe med nogle løsningsforslag? Har prøvet alt og kan ikke finde noget på nettet omkring dette.

Mvh Bo
05. april 2010 - 22:18 #1
Velkommen til E. ...

Tanke: Har det noget med "Sommertid" / "Normaltid" at gøre ?
Check præcist datoen ?
Avatar billede Bo76 Nybegynder
05. april 2010 - 22:28 #2
Hej og tak for velkomsten :-D

Tror ikke det har ikke noget med sommer/vintertid at gøre, har tjekket om der skulle væres forskel på tiderne.

Hvis jeg f.eks opretter en aftale i Outlook, med et bestemt tids interval f.eks kl. 13.00 - 18.00, så står den på den helt  rigtigt i Iphone kalenderen.

Problemet er kun når der oprettes en aftale som vare "hele dagen". Oprettes aftalen med "hele dagen" i Iphonen, så vil den komme til at stå over 2 dage i Outlook fra kl. 02.00 - 02.00 den næste dag.

Ved ikke om disse tillægs beskrivelser af fejlen kan hjælpe?

Bo
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
06. april 2010 - 15:31 #3
Følger lige med :-)  Har samme problem.
Avatar billede Bo76 Nybegynder
06. april 2010 - 15:51 #4
Hej Henrik

Jammen velkommen i klubben, har brugt mange timer på en løsning, men har endnu ikke knækket koden, håber der er nogle her som kan hjælpe.
Avatar billede PerBraendgaard Nybegynder
07. april 2010 - 10:23 #5
Jeg har opdaget samme problem i dag. Jeg har kæmpet i flere timer med at finde en løsning. Jeg har fulgt den komplette procedure på iTunes hjælp om synkroniseringsproblemer. Herunder komplet sletning og geninstallering af iTunes. Men det virker stadigvæk ikke. Ind til videre løser jeg problemet med i Outlook at definere start- og sluttidspunkter i Outlook på 'hele dagen'-aftaler. Men det er da godt nok irriterende. Det virker som om, at problemet begyndte ved sidste opdatering af iTunes for et par dage siden. Indtil da havde jeg ikke bemærket problemer, selvom jeg er relativ ny bruger af iPhone.

Giv endelig lyd, hvis nogen finder en permanent løsning!
Avatar billede benner Nybegynder
08. april 2010 - 09:51 #6
Følger også lige med, da min direktør her til morgen har fået samme problem på en 3G'er og Outlook 2003.
Jeg er ikke bekendt med om iTunes skulle være blevet opdateret indenfor de seneste dage, men der benyttes en version 9.1.0.79.

På et Apple forum (http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2383584&tstart=0) fandt jeg info om at Apple er bekendt med problemet og de arbejder på en løsning.

I en anden tråd (http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2388561&tstart=0) blev det foreslået at køre diagnosticering fra hjælpe-menuen, men det har jeg ikke selv afprøvet endnu, da jeg nødigt vil lave yderligere ballade i min direktørs aftaler.
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
04. juni 2010 - 11:29 #7
Blev i klogere, jeg har samme problem, syntes dog at have haft det længere tid end april, men er ikke sikker...
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
25. juni 2010 - 13:05 #8
problemet er ikke længere en del af min iphone, efter den har fået OS4... men nu kan jeg ikke skrue op og ned for lyden?

Dennis
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
17. oktober 2010 - 16:31 #9
hvis du opdatere in telefon løser problemet sig. skal vi lukke her?
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
07. januar 2011 - 00:42 #10
Skal der lukkes?
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
16. april 2011 - 19:40 #11
Lukket
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
16. april 2011 - 19:41 #12
...
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
11. februar 2013 - 18:07 #13
lukkes
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
19. april 2014 - 14:57 #14
Lukket
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
14. maj 2014 - 13:17 #15
Lukker
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
14. maj 2014 - 13:17 #16
Lukker