Avatar billede manu_4ever Nybegynder
07. april 2010 - 18:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flere logins tiil TDC Play

Jeg og kæresten vil egentlig gerne have hver vores adgang til TDC Play fra hver vores computer.

Er det muligt?

Jeg har oprettet en bruger på TDC Online, indtastet hvilken bruger og password jeg vil bruge. Herefter er der tilmeldt PLAY fra vores telefonnumer.

Oprettede så en bruger til kæresten og ville tilmelde hende PLAY fra vores telefonnummer, men det kunne ikke lade sig gøre.

Er det bare sådan det er?
Avatar billede 220661 Ekspert
07. april 2010 - 18:32 #1
Nej der kan kun være en bruger på samme telefon nummer. Men i kan godt bruge den samme "konto" på begge pc'er. I skal bare have hentet den software til Mediaplayer for at få det til at virke.
Om i kan logge på samtidigt fra hver jeres pc'er ved jeg dog ikke, men det andet jeg har skrevet om virker, for det har jeg selv prøvet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2010 - 19:16 #2
Hvis du har adgang til TDC Play og vil have flere brugere på, skal du oprette et familie-login: http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=23353
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2010 - 19:17 #3
Fordelen ved flere brugere, er at de hver især kan oprette deres egne play-lister m.m.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2010 - 20:52 #4
Tak for point :)
Avatar billede enya Nybegynder
08. april 2010 - 02:11 #5
Hvis I nu bruger hhv. jeres fastnetnummer og et mobilnr. til oprettelsen af TDC Logins, mener jeg ikke, at det skulle give problemer fra TDC's side.