Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. april 2010 - 16:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

http 400 fejl i IE8.

Hej alle

Jeg kører vista og Ie8 og får fejlen http400 når jeg går ind på sider som skat.dk danskebank.dk nordea.dk microsoft.dk etc. Altsp store sider som der ikke skulle være noget i vejen med, og der er heller ikke blev tastet forkert adresse (som fejlen mulighvis siger jeg har)

Jeg har prøvet at resette IE8
Jeg har fjernet toolbars
Jeg har tjekket Hosts og Lmhosts filerne for fejl der.

jeg kender et par andre der har fuldstændig samme fejl med at komme ind på "store sider" og det er sket på stort set samme tid.

nogen der kender til dette?
på forhånd tak.
09. april 2010 - 19:44 #1
Du kunne jo gennemføre denne 'pakke' ->

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Avatar billede cartoria Nybegynder
09. april 2010 - 23:32 #2
Jeg har samme problem og har nu kørt programmet hijackthis og gemt en logfil, men kan ikke se mig ud af hvad der skal slettes og hvad der ikke skal. Kan jeg kopiere filen hertil, så jeg kan få hjælp til dette?
09. april 2010 - 23:46 #3
<cartoria>: Under alle omstændigheder bør/skal du oprette din egen tråd med dit spørgsmål/problem...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
12. april 2010 - 09:44 #4
de forskellig værktøjer finder ikke rigtigt noget. Har faktisk været dem igennem før du skrev, du kan jo lige få min hijackthis fil.
den finder kun som jeg ser det en enkelt linie der skal slettes.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.3 (BETA)
Scan saved at 17:47:35, on 10-04-2010
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18904)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\System32\mobsync.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avgnt.exe
C:\Program Files\CyberLink\InstantBurn\Win2K\IBurn.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\Program Files\Google\Quick Search Box\GoogleQuickSearchBox.exe
C:\Program Files\ScanSoft\PaperPort\pptd40nt.exe
C:\Program Files\Motorola\Software Update\mumservice.exe
C:\Program Files\Brother\Brmfcmon\BrMfcWnd.exe
C:\Program Files\NetSoftware\NetSoftware.exe
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\Brother\ControlCenter3\brccMCtl.exe
C:\Users\Anette\AppData\Local\Citrix\ICA Client\concentr.exe
C:\Users\Anette\AppData\Local\Citrix\ICA Client\wfcrun32.exe
C:\Program Files\HTC\HTC Sync\Application Launcher\Application Launcher.exe
C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPStart.exe
C:\Program Files\Danske Spil\Spillebutiksgenvejen\spillebutiksgenvejen.exe
C:\Program Files\CyberLink\Power2Go\Power2GoExpress.exe
C:\Windows\ehome\ehtray.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Program Files\SetWeb\SetWeb.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\soffice.exe
C:\Program Files\Brother\Brmfcmon\BrMfimon.exe
C:\Windows\ehome\ehmsas.exe
C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\soffice.bin
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\HTC\HTC Sync\Mobile Phone Monitor\DbgOut.exe
C:\Program Files\Common Files\Logishrd\KHAL2\KHALMNPR.EXE
C:\Program Files\Common Files\Teleca Shared\Generic.exe
C:\Program Files\Common Files\Teleca Shared\logger.exe
C:\Program Files\Common Files\Teleca Shared\CapabilityManager.exe
C:\Program Files\HTC\HTC Sync\ClientInitiatedStarter\ClientInitiatedStarter.exe
C:\Program Files\HTC\HTC Sync\Mobile Phone Monitor\epmworker.exe
C:\Program Files\HTC\HTC Sync\Mobile Phone Monitor\HTCVBTServer.exe
C:\Program Files\HTC\HTC Sync\Mobile Phone Monitor\FsynSrvStarter.exe
C:\skrivebord\TrendMicro\HiJackThis\HiJackThis.exe
C:\Windows\system32\DllHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = Preserve
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.5.4723.1820\swg.dll
O2 - BHO: IEHlprObj Class - {CE7C3CF0-4B15-11D1-ABED-709549C10000} - (no file)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [InstantBurn] C:\PROGRA~1\CYBERL~1\INSTAN~1\Win2K\IBurn.exe
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Google Quick Search Box] "C:\Program Files\Google\Quick Search Box\GoogleQuickSearchBox.exe"  /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [SSBkgdUpdate] "C:\Program Files\Common Files\Scansoft Shared\SSBkgdUpdate\SSBkgdupdate.exe" -Embedding -boot
O4 - HKLM\..\Run: [PaperPort PTD] "C:\Program Files\ScanSoft\PaperPort\pptd40nt.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IndexSearch] "C:\Program Files\ScanSoft\PaperPort\IndexSearch.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PPort11reminder] "C:\Program Files\ScanSoft\PaperPort\Ereg\Ereg.exe" -r "C:\ProgramData\ScanSoft\PaperPort\11\Config\Ereg\Ereg.ini"
O4 - HKLM\..\Run: [mumservice] C:\Program Files\Motorola\Software Update\mumservice.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NetSoftware] "C:\Program Files\NetSoftware\Starter.exe" /path="C:\Program Files\NetSoftware"
O4 - HKLM\..\Run: [BrMfcWnd] C:\Program Files\Brother\Brmfcmon\BrMfcWnd.exe /AUTORUN
O4 - HKLM\..\Run: [ControlCenter3] C:\Program Files\Brother\ControlCenter3\brctrcen.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ConnectionCenter] "C:\Users\Anette\AppData\Local\Citrix\ICA Client\concentr.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Mobile Connectivity Suite] "C:\Program Files\HTC\HTC Sync\Application Launcher\Application Launcher.exe" /startoptions
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPStart] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Spillebutiksgenvejen] C:\Program Files\Danske Spil\Spillebutiksgenvejen\spillebutiksgenvejen.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Power2GoExpress] "C:\Program Files\CyberLink\Power2Go\Power2GoExpress.exe" /Startup
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Anette\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - Startup: Indholdsfortegnelse i OneNote.onetoc2
O4 - Startup: OpenOffice.org 3.1.lnk = C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\quickstart.exe
O4 - Startup: Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O4 - Global Startup: SetWeb.lnk = C:\Program Files\SetWeb\SetWeb.exe
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O13 - Gopher Prefix:
O15 - Trusted Zone: *.danskebank.dk
O16 - DPF: Garmin Communicator Plug-In - https://static.garmincdn.com/gcp/ie/2.9.1.0/GarminAxControl.CAB
O16 - DPF: {3D3B42C2-11BF-4732-A304-A01384B70D68} (UploadListView Class) - http://picasaweb.google.dk/s/v/57.11/uploader2.cab
O16 - DPF: {4871A87A-BFDD-4106-8153-FFDE2BAC2967} (DLM Control) - http://dlm.tools.akamai.com/dlmanager/versions/activex/dlm-activex-2.2.5.0.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\Windows\system32\browseui.dll
O23 - Service: Avira Firewall (AntiVirFirewallService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avfwsvc.exe
O23 - Service: Avira AntiVir MailGuard (AntiVirMailService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avmailc.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Scheduler (AntiVirSchedulerService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\sched.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avguard.exe
O23 - Service: Avira AntiVir WebGuard (AntiVirWebService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\AVWEBGRD.EXE
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: ExtraFilm upload service (EFUploadSrv) - Textalk AB - C:\Program Files\ExtraFilm Designer DK\EFUploadSrv.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate1c9e7adf4934c99) (gupdate1c9e7adf4934c99) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logishrd\Bluetooth\LBTServ.exe

--
End of file - 10471 bytes
12. april 2010 - 10:36 #5
MalwareBytes Loggen ?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
12. april 2010 - 11:35 #6
Malwarebytes' Anti-Malware 1.45
www.malwarebytes.org

Database version: 3979

Windows 6.0.6002
Internet Explorer 8.0.6001.18865

mbam-log-2010-04-12 (11-14-45).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 165221
Tid gået: 28 minut(ter), 0 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabase Nøgler Inficeret: 0
Registreringsdatabase Værdier Inficeret: 0
Registreringsdatabase Data Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabase Nøgler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabase Værdier Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabase Data Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
02. september 2010 - 08:27 #7
Guide til at klare http400 fejlen:

Start med at afinstallere dit antivirusprogram
    1. Tryk start og vælg kontrolpanel
    2. Tjek at der er en hvid prik ud for "Startside" i menuen til venstre
    3. Åbn Programmer og funktioner
    4. Find dit antivirusprogram på listen, og dobbeltklik på denne for at starte afinstallationen
    5. Genstart Windows herefter
    (Hvis du har problemer med afinstallation af dit antivirusprogram skal du kontakte producenten af dette)

Start computeren i Cleanboot
    1. Klik på start og skriv msconfig i søgeboksen lige over start-knappen og klik på ok.
    Du vil nu have systemkonfigurationsprogrammet åbent.
    2. Klik på fanebladet Start og klik derefter på Deaktiver alle i højre hjørne.
    3. Klik på fanebladet Tjenester og sæt derunder et flueben i Skjul- Alle Microsoft tjenester.
    4. Tryk derefter på Deaktiver alle i højre hjørne.
    5. Klik på ok, og klik derefter på genstart.

    1. Tryk start og vælg kontrolpanel
    2. Tjek at der er en hvid prik ud for "Startside" i menuen til venstre
    3. Åbn Programmer og funktioner
    4. Tryk på Vis installerede opdateringer i menuen til venstre
    5. Find Windows Internet Explorer 8, og dobbeltklik på denne for at starte afinstallationen
    6. Genstart Windows herefter

Afinstaller Internet Explorer 8
    1. Tryk start og vælg kontrolpanel
    2. Tjek at der er en hvid prik ud for "Startside" i menuen til venstre
    3. Åbn Programmer og funktioner
    4. Find Windows Internet Explorer 8, og dobbeltklik på denne for at starte afinstallationen
    5. Genstart Windows herefter

Nulstil Internet Explorer 7
    Internet Explorer skulle nu gerne være rullet tilbage til version 7
    1. Tryk start og vælg kontrolpanel
    2. Find Internetindstillinger
    3. Vælg fanebladet Avanceret
    4. Tryk på nulstil nederst på siden

Kør SubInACL
    1. Du skulle nu meget gerne have mulighed for at tilgå internettet med Internet Explorer 7
    2. Hent og installér SubInACL fra Microsofts hjemmeside:
        http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=E8BA3E56-D8FE-4A91-93CF-ED6985E3927B&displaylang=en
        Gør derefter følgende:
                a. Start Notesblok (fra Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Notesblok)
                b. Kopier og indsæt den følgende tekst i  Notesblok.

    cd /d "%ProgramFiles%\Windows Resource Kits\Tools"
    subinacl /subkeyreg HKEY_CURRENT_USER /grant=administratorer=o
    subinacl /subkeyreg HKEY_CURRENT_USER /grant=administrators=o
    subinacl /subkeyreg HKEY_CURRENT_USER /grant=administratorer=f /grant=system=f
    subinacl /subkeyreg HKEY_CURRENT_USER /grant=administrators=f /grant=system=f
    subinacl /subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE /grant=administratorer=o
    subinacl /subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE /grant=administrators=o
    subinacl /subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE /grant=administratorer=f /grant=system=f
    subinacl /subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE /grant=administrators=f /grant=system=f
    subinacl /subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT /grant=administratorer=o
    subinacl /subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT /grant=administrators=o
    subinacl /subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT /grant=administratorer=f /grant=system=f
    subinacl /subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT /grant=administrators=f /grant=system=f
    subinacl /subdirectories %SystemDrive% /grant=administratorer=f /grant=system=f
    subinacl /subdirectories %SystemDrive% /grant=administrators=f /grant=system=f
    subinacl /subdirectories %windir%*.* /grant=administratorer=f /grant=system=f
    subinacl /subdirectories %windir%*.* /grant=administrators=f /grant=system=f
    secedit /configure /cfg %windir%\inf\defltbase.inf /db defltbase.sdb /verbose

    3. Gem Notesblok filen ved at trykke på Filer -> Gem som -> Ændre "Filtype" til "Alle filer" og gem den som "Reset.cmd"

    4. Dobbeltklik nu på filen  Reset.cmd for at køre scriptet
    Bemærk! Dette script kan tage op til 30 minutter at køre

    5. Genstart computeren

Installér Internet Explorer 8 manuelt
    1. Download Internet Explorer 8 fra Microsofts hjemmeside:
    2. http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=79154fb4-c610-4a1e-811d-dfe0f1dd84d1
    3. Start installationsprocessen og følg vejledningen på skærmen
    4. Når Internet Explorer 8 er installeret, genstart computeren

Start Windows Normalt
    1. Tryk start og skriv følgende i feltet Start søgning: msconfig - afslut med enter
    2. Sæt en prik i "Normal Start - Indlæs alle enhedsdrivere og tjenester".
    3. Klik på ok, og klik derefter på genstart.

Kør Windows Update
    Kør Windows Update og tjek at alle de seneste opdateringer til Windows Internet Explorer 8 er installeret

Installer antivirusprogram igen
    Installer dit antivirusprogram igen og computeren skulle nu gerne være fuldt opdateret og beskyttet