Avatar billede dwoac Nybegynder
02. maj 2010 - 18:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

adgang til destinationsmappen blev nægtet

hey

har et mindre problem, når jeg vil kopiere en dll fil til en anden mappe kommer denne dialog box op hvor der står adgang til destinationsmappen blev nægtet, du skal have administratortilladelse for at kopiere til denn fil
du skal have tilladelse til at udføre denne handling,
har prøvet at slå super administrator account til men det hjalp heller ikke, nogen der har et forslag til hvad man kan gøre,

på forhånd tak
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
02. maj 2010 - 18:24 #1
hvis man ikke kan få det til at virke ved at gå ind i egenskaber -> tilladelser -> check fuld kontrol
så kan man bruge et program der tjekker for om der skulle være et program der bruger filen, hvilket er meget tænkeligt når det er en dll fil..

Jeg bruger selv programmet Unlocker.. der kan slette, flytte, omdøbe filer selv når de er låst.

http://filehippo.com/download_unlocker/
Avatar billede dwoac Nybegynder
02. maj 2010 - 19:11 #2
hvordan bruger man det unlocker peogram
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
02. maj 2010 - 19:18 #3
Når du har installeret det og derefter genstartet computeren. Så højreklikker du på filen (altså dll-filen) og vælger så unlocker, herefter vælger du flyt, og trykker på "lås alle op".
så skriver den om det lykkedes for den eller ej, nogle gange skal der også en genstart til for at den vil.

Når du har installeret det skal du desuden gå ind i mappen hvor du har installeret programmet, højreklikke på unlocker.exe -> egenskaber -> kompatibilitet -> tjek kør dette program som administrator.
Avatar billede dwoac Nybegynder
02. maj 2010 - 19:37 #4
når jeg højreklikker har jeg ikke nogen der heder unlocker
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
02. maj 2010 - 19:46 #5
hmm.
Du kan også gå til mappen hvor du har installeret unlocker og åbne derfra

normalt:
C:\Program Files\Unlocker\unlocker.exe

Åbner du den, kommer der en popup med at vælge hvilken fil du vil flytte, og derefter vælger du flyt i menuen
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
10. august 2010 - 13:34 #6
Opfølgning?
Avatar billede tuidoi Nybegynder
06. december 2010 - 14:07 #7
Fik du nogensinde løst problemet?
Jeg havde idag samme problem og faldt over denne tråd:
http://peter.mpbrun.dk/20070404/f-fuld-kontrol-over-vista/
Ligger lige link her så andre med samme problem herinde også kan finde løsningen, hvis nu de også falder over din tråd som jeg gjorde.