Avatar billede tobala Nybegynder
14. juni 2010 - 12:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

routeren giver ikke adgang til internettet - kun lokalt netværk

jeg har installeret en ny router, men kan ikke få adgang til internetter via trådløs forbindelse fra min laptop (Vista). Der er ingen problemer når jeg anvender den kabel fra min stationære PC, ligesom der er adgang mellem begge computere gennem routeren.
Jeg kan komme på netværket på laptoppen, men den kan ikke "identificere" netværket.
Er det en opsætning i Vista der er forkert - eller hvad kan årsagen være til at der ikke er forbindelse til internettet?
Avatar billede knuf Nybegynder
14. juni 2010 - 21:12 #1
Prøv at skifte kanal.
Har du mon skrevet rigtigt passwd til netværket på din pc?
Avatar billede tobala Nybegynder
14. juni 2010 - 22:29 #2
Jeg kan komme på netværket, men får ikke adgang til internettet (har adgang til andre computere på netværket)
Avatar billede tobala Nybegynder
05. august 2015 - 08:33 #3
Det var en fejl på bredbåndsforbindelsen