Avatar billede vejgaard82 Nybegynder
11. juli 2010 - 20:17 Der er 1 løsning

opsætning af tråløstnetværk i stort hus

Hejsa

Jeg er ved at sætte nyt trådløst netværk op her hjemme. Har et okay stort hus og vil derfor gerne have dækket hele mi hus med trådløstnetværk :D
Det jeg gerne vil have er når man logger sig på sit trådløse netværk hedder "Test". Når man så går rundt i huset skifter den selv sender så f.eks. ens bærbar har maksimalt trådløstsignal.
Så jeg skrev proshop for at blive guidet lidt i min sag. Så de sagde jeg skulle købe 2 ting.

1 * Access Point
http://www.linksysbycisco.com/EU/en/products/WAP610N

3 * Bridge
http://www.linksysbycisco.com/LATAM/en/products/WET610N

Så satte jeg access pointet op og kan nemt komme på det. Men det er lige som Bridge henter signalet gennem luften og ikke gennem kablet og så videre sender det trådløse signal. Når jeg står helt op af den ene bridge er der dårligt signal. Så er det forskert udstyr de har sagt jeg skal købe eller hvad sker der?
Avatar billede vejgaard82 Nybegynder
28. april 2015 - 08:58 #1