Avatar billede edvardj Novice
21. juli 2010 - 11:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejlkode på en Canon mp640

hejsa

jeg har denne printer canon mp640 og lige pludselig efter jeg ikke har brugt printeren nogle dage kommer den med denne fejlmeddelse da jeg skulle til at printe ud Fejlkode 6c10 tag strømmen fra og sæt i igen hvis ikke det hjælper kig i manualen..... det er hermed gjort føj en moppe dreng men kan intet finde

nogen der kan hjælpe herinde
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
21. juli 2010 - 12:06 #1
Det tyder på en hardwarefejl, hvilket kun kan fixes af en tekniker som har kendskab til Canons printere.

Hvor gammel er printeren?
Avatar billede edvardj Novice
21. juli 2010 - 12:14 #2
den er kun 2 mdr gammel
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
21. juli 2010 - 15:14 #3
Så er det vidst bare at gå ned til forhandleren med den og få dem til at sende den på værksted.
Avatar billede edvardj Novice
21. juli 2010 - 15:25 #4
fino  smid et svar