Avatar billede ASPAmatoer16 Nybegynder
09. august 2010 - 19:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Onclick (anchor link) ændring af textbox, Javascript / ASP

Hej eksperter..

Jeg har et lille problem for, at gøre det hurtigere at benytte min side.

Jeg har en form med flere tekstbokse, hvilke jeg ønsker en ændring af ved klik på link.

Funktionen der ligner denne ligger er her:

http://s1.hubimg.com/u/1950332_f520.jpg

Kig nederst i højre hjørne, hvor der står (max 2)/(max 4)..
Det er sådan, at når man trykker på disse små links, så bliver tekstboksen lige ved siden af, opdateret med denne værdi.. (i dette tilfælde 2 og 4..)

Men.. Det må ikke være sådan, at hele siden opdatere - kun en ændring af tekstboksen..

Håber I kan hjælpe!
Spørg endelig! :)

Hilsen
ASPAmatør! :)
Avatar billede majbom Novice
09. august 2010 - 20:08 #1
<input type="text" name="felt1" id="felt1"><a href="java script:document.getElementById('felt1').value=2">2</a>
Avatar billede ASPAmatoer16 Nybegynder
09. august 2010 - 20:13 #2
Tak for løsningen - og det virker da også.. næsten..

Når jeg trykker på linket når jeg lige, at se tekstboksen bliver fyldt ud med 2-tallet..

Men.. Lige efter linker den videre til en anden side:

java script:document.getElementById('felt1').value=2

- Anchor linket ser ud til, at linke videre til javascript siden..
Ved du hvordan man kan løse dette?
Avatar billede majbom Novice
09. august 2010 - 20:36 #3
ja, jeg lavede en fejl :)

ret dit anchor til:

<a href="#" onclick="document.getElementById('felt1').value=2">2</a>
Avatar billede ASPAmatoer16 Nybegynder
09. august 2010 - 20:42 #4
Mange tak for hjælpen :)

- Ligger du et svar? ;)
Avatar billede majbom Novice
09. august 2010 - 21:07 #5
det kan du tro :)

og selv tak...
Avatar billede majbom Novice
09. august 2010 - 23:30 #6
tfp :)