Avatar billede rao89 Nybegynder
16. august 2010 - 10:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken os version har min nye iphone ?

Hej !

Jeg har netop købt en ny iphone 3gs på dba.dk. Den er dog simlåst til telenor og skal derfor jailbreakes og unlockes ..

Jeg kan dog ikke finde ud af hvilken os version den er , synes jeg har prøvet og finde ud af det på alle måder efterhånden , men uden held ..

Håber i kan hjælpe , på forhånd tak !

Mvh
Avatar billede danco Nybegynder
16. august 2010 - 11:09 #1
Når du tilslutter din iPhone til computeren og åbner itunes kan du inde i telefon informationen se hvilken OS version du kører med.

Jeg kan dog på ingen måde anbefale dig at jailbreake din iPhone
Avatar billede rao89 Nybegynder
16. august 2010 - 11:38 #2
kan ikke lige se hvor telefon informationen skulle være ?? - når jeg højre klikker enheden iphone i itunes , kommer der bare en "skub ud" fane ..

Hvorfor kan du ikke anbefale og jailbreake den ??
Avatar billede danco Nybegynder
16. august 2010 - 11:47 #3
Du skal ikke højreklikke. Du skal bare trykke ganske almindelig og markerer den.
Alternativt kan du se på selve telefonen.

Indstillinger -> Generelt -> Om

Her er screenshots fra de 2 metoder

www.danco.dk/exp/iphone2.PNG[img]
[img]danco.dk/exp/iphone.jpg
Avatar billede danco Nybegynder
16. august 2010 - 11:52 #4
Avatar billede rao89 Nybegynder
16. august 2010 - 11:59 #5
Jeg kan ikke komme ind på telefonen da den jo er låst til telenor..

når jeg markere den, står der bare det indsatte simkort ikke ser ud til at være understøttet ..

andre muligheder ??

hvorfor kunne du ikke anbefale at jailbreake ?
Avatar billede danco Nybegynder
16. august 2010 - 12:19 #6
Hvis du hverken kan tilgå telefonen via itunes eller på selve telefonen, så er jeg nok nødt til at give fortabt her.

At jailbreake en iphone er jo overtrædelse af Apples retningslinjer (vidst nok også lovgivningen). Hvis det kommer apple for øre at du har forsøgt eller gennemført sådan noget bliver de ikke glade for dig. Og de er nu næppe sjove at gøre sig uvenner med.
Avatar billede rao89 Nybegynder
14. august 2012 - 18:11 #7
lukker tråd