Avatar billede vejgaard82 Nybegynder
26. august 2010 - 13:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tjek mappe og skriv filer til document

Hejsa

Jeg har brug for et program eller en file som jeg selv laver der kan det at den skal kunne kigge hvilke filer der ligger i mappen og så skrive den ind i det.

Min file ser sådan her ud.

# Slide Show Sequence
Timer = 10.000000
Loop = 1
FullScreen = 1
MouseNav = 0
TitleBar = 0
Fit = 1
StrechVideo = 1
High = 1
CenterWindow = 1
OnTop = 1
Frame = 1
ReadErrors = 0
RandomOrder = 0
ShowText = 0
Text = <Directory><Filename>
BackgroundColor = 0
FontName = "Courier"
FontBold = 0
FontItalic = 0
FontHeight = -13
TextOpacity = 255
TextColor = ffffff
TextPosition = 0
Effect = 0
EffectMask = 268435455
"\\ksserver\Personale\!infoskærm\2010-10-01 dj.wmv"
"\\ksserver\Personale\!infoskærm\2010-10-01 gm i 7 mandsbold.jpg"
"\\ksserver\Personale\!infoskærm\2010-08-28 uk fest aug 2010 infoskærm resize.jpg"
"\\ksserver\Personale\!infoskærm\2010-09-01.jpg"
"\\ksserver\Personale\!infoskærm\2010-09-04.jpg"
"\\ksserver\Personale\!infoskærm\2010-09-06.wmv"
"\\ksserver\Personale\!infoskærm\2010-09-17.jpg"
"\\ksserver\Personale\!infoskærm\Club Søborg Part 2.wmv"

Det den så skal er er at tilføje filerne til dette document. Det skal gøres engang i døgnet.

Hvordan gør jeg det?
Avatar billede poha66 Nybegynder
08. september 2010 - 19:35 #1
hvis jeg forstår dig korrekt - og det ved jeg sgu ikke om jeg gør.
Så har du ovenstående fil, men vil i bunden tilføje oversigt over filer i bunden af denne fil - ellertilføje indholdet af de filer du finder i bunden??

Hvis det er en oversigt over filer, skal du først lave en : 'dir /b > filer.txt'
i en command prompt . Så har du en liste over filer i dokumentet filer.txt

der efter laver du en copy fil1.txt + filer.txt Nyfil.txt
Så har du indholdet af begge i samme fil.

Hvis det er indholdet skal du lave den samme copy bare med alle de relevante filer.

Hvis
Avatar billede vejgaard82 Nybegynder
28. april 2015 - 09:00 #2