Avatar billede RasmusS Praktikant
21. oktober 2010 - 00:00 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

iPhone med smadret glas + touch

Hejsa, min iPhone 3gs er selvfølgelig blevet tabt og har fået smadret glasset. Touchfunktionen virkede fint til at starte med trods glasset var itu, men nu virker den kun i toppen af skærmen. Den er blevet helt ubrugelig... Har set Youtubevideoer hvor man selv kan skifte glasset. Kan nogen måske hjælpe med input til hvor jeg bestiller nyt glas her i DK og får mit touch til at virke igen (gerne med udførlig vejledning, hvis muligt). At sende den til rep. hos Apple er ikke en mulighed, da jeg ikke gider give spidsen af en jetjager for det.

På forhånd TAK! :-)
Avatar billede nfunlock Nybegynder
21. oktober 2010 - 00:10 #1
jeg kan da lave den for dig

nyt glas+touch 500 kr inkl montering samt evt 75 kr til retur som forsikret pakke

du kan evt kontagte mig på tlf 27357048 jeg er fra nykøbing f

tlf tid mellem 8 og 20 hver dag

eller send en sms

Mvh Henrik
Avatar billede DanielXavier Nybegynder
21. oktober 2010 - 08:59 #2
Du kan også sende den til www.PhoneRep.dk De tager vidst kun 375 incl fragt.... ;)

Det tager dem ca. 10 min at lave..
Avatar billede madand Nybegynder
21. oktober 2010 - 09:28 #3
http://www.mytrendyphone.dk/shop/reparation-af-iphone-22948p.html
har aldrig prøvet dem, men det lyder som en ok pris iforhold til 1600 kr, for en reperation hos telia.
Avatar billede DanielXavier Nybegynder
21. oktober 2010 - 12:57 #4
madand...

Jeg er forundret over, at du linker til et dyrere sted, end der allerede er??
Avatar billede RasmusS Praktikant
26. oktober 2010 - 16:05 #5
tak for hjælpen gutter... hermed lidt point
Avatar billede Andersaaholm Nybegynder
26. august 2011 - 23:36 #6
hmm der er mange steder, jeg har selv skiftet min iPhone 4 skærm hos www.teleone.dk for 499 kr. kom bare forbi deres butik på vesterbro i københavn og indleveret den, en halv time efter var den færdig.
på deres hjemmeside står der at de skifter iphone 3g og 3gs glas for 199 kr.

du kan også købe glas + touch for 129 kr.
http://www.teleone.dk/shop/iphone-3gs-glas-2980p.html
Avatar billede mart240e Nybegynder
13. marts 2015 - 16:38 #7
Har du overvejet at reparere den selv? Havde selv smadret min skærm og købte bare en ny på http://www.dandele.dk/shop/frontpage.html . Du kan få skærmen komplet, så det var super nemt at skfte.

Hvis det er kan du bare skrive til mig, så vil jeg med glæde hjælpe for en lille mønt :-)