Avatar billede jokajula Juniormester
18. november 2010 - 06:09 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Gode programmer til vedligehold af computer

Hejsa.
Jeg har vindows xp service pack tre.
Jeg har fået kigget min hijackthis igennem og rettet til så den er godkendt,

Er der nogle af jer som gode forslag til hvilke programmer som er gode at have på sin pc.

Feks oprydningsprogrammer defragmentering driver update osv.
Avatar billede jokajula Juniormester
18. november 2010 - 06:54 #2
Ccleaner har jeg på min pc
Avatar billede Nereos Nybegynder
18. november 2010 - 08:15 #3
De to andre produkter fra folkene bag Ccleaner er også gode at have.

Det ene, Defragler - kan som navnet defragmentere men med flere indstillinger end Windows inbygget.

Det andet, Recuva - kan genskabe stort set enhver fil fra ethvert medie. Det er altid bedst at have det installeret inden man end dag har brug for det.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2010 - 16:22 #4
Denne vil jeg heller ikke undvære på min pc, som supplement til antivirusprogrammet: http://www.malwarebytes.org/
Avatar billede jokajula Juniormester
19. november 2010 - 09:00 #5
Der må da være flere gode programmer
Avatar billede 220661 Ekspert
19. november 2010 - 09:09 #6
Jo det er der måske, men de der er nævnt i denne tråd er det der typisk arbejdes med her, og de er alle rigtig gode programmer.
Skulle jeg anbefale et andet program, som jeg også selv bruger nu er det Heimdal:
http://sikkerhed.tdc.dk/publish.php?id=26335
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2010 - 12:46 #7
Jeg bruger Bla. Secunia Personal Sorftware Inspector og McAfee SiteAdvisor
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
21. november 2010 - 09:41 #8
Advance system care rydder op i din pc og hjælper både mod malware og sikkerheds problemer + den har mange andre funtioner som fx. finde dubblet filer, rydde op på disken og mere oprydning. der både en gratisversion og betalings version. gratis versionen virker fint:-)

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
21. november 2010 - 09:43 #9
Hov! den har også en rigtig fed "bust" funktion. hvor den skære alt det overflødige af din pc, så den kan arbejde hurtiger! og nå du slukker for funktionen igen er den bare som før..
Avatar billede jokajula Juniormester
24. november 2010 - 05:59 #10
Det er jo nok også individuelt hvad man selv ønsker og hvilket behov man har
Avatar billede 220661 Ekspert
24. november 2010 - 12:00 #11
Hvorfor tager du point tilbage???
Du har fået flere rigtig gode programmer oplyst, så kan ikke se det berettiger dig i at gøre det.
Avatar billede jokajula Juniormester
24. november 2010 - 12:20 #12
Jeg kan godt se der er sket en fejl.
Jeg er nybegynder herinde.
Hvad gør vi for at rette op på det.
Avatar billede jokajula Juniormester
24. november 2010 - 12:57 #13
Avatar billede jokajula Juniormester
26. november 2010 - 05:15 #14
Kan de sidste så lige få svaret så jeg kan få uddelt nogle point.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. november 2010 - 10:14 #15
Vent et par dage endnu, for at give dem en chance. Svarer de ikke lukker du bare tråden med dem der har svaret.
27. november 2010 - 10:21 #16
http://www.eksperten.dk/spm/896485 - lidt om [SLOW-PCfighter] - bedøm selv... Hvis nogle skulle "hoppe" på den..
Avatar billede 220661 Ekspert
27. november 2010 - 10:33 #17
Jeg "hopper over" på denne. Har prøvet flere andre  tilsvarende programmer:
bla Uniblue, True Sword som begge er afinstalleret igen. De er ikke bedre end CCleaner, der er gratis.