Avatar billede boris Juniormester
05. december 2010 - 09:28 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Sikker reparation af iPhone 4

Så gik det desværre galt. Glasset på forsiden af min datters iPhone 4 gik itu, men vidunderet fungerer stadig. Min datter er næsten lige så knust som glasset på hendes iPhone

Når jeg googler, ser jeg et vildt marked af reparatører (nogle af dem formentlig drenge, der reparerer hjemme på køkkenbordet), men vi vil gerne have den repareret hurtigst muligt et seriøst sted med garanti på reparationen og uden at komme i klemme med reklamationsretten hos TDC, hvor den er købt.

Hvad jeg efterlyser, er nogle råd, som kan hjælpe mig på vej til at finde det rigtige sted at få den stakkels lille fine iPhone repareret sikkert hurtigst muligt og helst inden jul, hvor den skal ud at rejse med sit menneske.

På forhånd tak og god jul
Avatar billede nfunlock Nybegynder
05. december 2010 - 09:44 #1
up ja der er mange der laver iphone når der googles

når det drejer sig om iphone 4 så skal man kikke sig rigtig godt for

når glasset på en 4g ryger skal der skifter både glas+touch samt display da det hele er intrigtet i hinanden pris ca 1500 kr

jeg kan skifte det for dig og du bevare garrentien prisen er 1500 kr inkl retur som forsikret pakke  og den kan klare med det samme jeg har den

er det en hvid eller sort model der er tale om ????

har glas sæt på lager så den kan lavers samme dag jeg har den
Avatar billede 2Mida Praktikant
05. december 2010 - 09:45 #2
Infocare i Ballerup er autoriseret Apple service center, har brugt dem med fordel i virksomheden - ikke verdens hurtigste, men man kan spare fragtdagene ved selv at afleverer/hente!
05. december 2010 - 12:01 #3
altså hvis du vil have den skiftet et ordenligt sted kender jeg til to steder hvor de gør det :)

http://www.mytrendyphone.dk/shop/iphone-4-reparation-114736c1.html

Eller hvis du bor i aalborg, ligger der noget i skalborg der hedder unlocker han laver 100 vis af forsikrings skader :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2010 - 20:27 #4
Det er meget vigtigt i ikke bruger telefonen før den er lavet, for lige nu er den meget følsom for fugt, og siger den indbyggede fugt detektor at den har været udsat for fugt, er der intet at gøre.
Avatar billede Sebberk Nybegynder
09. februar 2011 - 19:21 #5
Selvom det er noget tid siden, så vil jeg da gerne lige anbefale http://iphone-fix.dk/  :)
Avatar billede boris Juniormester
14. februar 2011 - 09:41 #6
Kære alle der har svaret

Vi har haft stor glæde af vkristofferschiemanns råd, men tak til alle, og alle der lægger et svar får points.

I den gamle udgave af Eksperten kunne man tilføje flere points, men jeg kan ikke se denne mulighed i den nuværende uskønne brugeroverflade?
05. marts 2011 - 13:41 #7
hvis du gerne vil give flere point kan du oprettet et nyt spørgmål hvor du referere til det her spørgsmål og giver point ud. dog må du maks give 170 point da Eksperten har en regl om at der maks må gives 200 point pr spørgsmål og her giver du allerede 30 (:
Avatar billede boris Juniormester
06. marts 2011 - 19:07 #8
Avatar billede PhoneExpert Nybegynder
04. august 2011 - 12:42 #9
Jeg har selv et firma, hvor jeg har 6 ansatte og de har alle sammen fået udleveret en Iphone 4. På de sidste 7 måneder, har jeg fået skiftet ødelagt display, batteri, fået installeret "GPS tracking" -system på dem.(i tilfælde at en af mobilerne bliver stjålet)

Jeg har selv været i kontakt med mange forskellige af de så kaldte "Iphone Reperatør". Men det firma, som har givet den absolut BEDSTE & HURTIGSTE service, har helt klar været http://www.iEkspert.dk

De har også en "kør-ud-til-kunde-service" som jeg har benyttet mig meget af (i travle perioder). Der er de ofte kommet forbi vores firma inden for 1 time, repareret den defekte Iphone og gjort mig og mine ansatte glade for den hurtige service!

Kan varmt anbefales til ALLE!
De har afdeling i Aarhus og Herning.
Avatar billede dennishk Nybegynder
01. september 2011 - 15:04 #10
CC-Trading i Aalborg udfører iPhone reparation til fine priser.
http://www.cc-trading.dk/446
Avatar billede skippersul Nybegynder
17. september 2011 - 12:54 #11
iPhone reparation

jeg kender et godt sted i aalborg som både er billige og så kan du også bare komme der ind så laver de reparationen med det samme mens du venter der er 1 års garanti på alle deres iPhone reparationer

jeg fik skiftet glasset på min iPhone 4 fordi glasset var knust
det kostede kun 799.- og tog ca. 20 minutter

Så leder du efter billig iPhone reparation af en professional iphone reparatør med butik og garanti. så er DinPcPartner i aalborg det helt rigtige sted at vælge

http://www.dinpcpartner.dk/
Avatar billede Ronsen Nybegynder
19. september 2011 - 14:51 #12
Jeg fandt en på google, han var den billigste jeg fandt.

Det var hurtig ekspedition, så jeg ikke skulle undvære min iPhone.

De tilbyder iPhone reparation til billige priser....

http://www.i-parts.dk
Avatar billede sukkerstang Nybegynder
09. november 2011 - 19:49 #13
Jeg ved godt at tråden er gammel, men jeg har lige fået repareret min iphone hos et nystartet firma i århus. De har afdeling i tranbjerg og odder, og der fik jeg super service. De bruger grade a skærme, og det var til en fin pris. 950 kroner for skærmen på en iphone 4.
Ikke sidste gang jeg bruger dem til rep.
www.fixmiphone.dk
Avatar billede martinofdenmark Nybegynder
10. marts 2012 - 21:32 #14
Jeg har lige fået skiftet min Iphone 4 skærm til kun 650,- Jeg fandt frem til et lille firma der hed Iphone Tech via en ven.

De er billigere end andre priser jeg fandt på nettet, så det var bare perfekt. Kan varmt anbefale dem til andre.

Ligger lige deres link:-)

http://about.me/iphonetech

Martin
Avatar billede cmt Nybegynder
19. september 2012 - 00:08 #15
Hej.

Jeg kan varmt anbefale dette sted.

http://www.repmobil.dk

Har brugt dem før og det er hurtigt og billigt.

Mvh
Cmt
Avatar billede hamdenseje Nybegynder
25. juni 2013 - 01:56 #16
Jeg har netop fået lavet min iPhone 4S, som havde smadret skærm og bagside... Jeg fik den lavet på cirka 45 min hos http://ihero.dk/ som har værksted i Silkeborg - Super god service - De kan anbefales.
Avatar billede well_r Nybegynder
16. januar 2014 - 10:14 #17
Da min iphone 4 gik i stykker, tog jeg ned til http://www.repfone.dk i aarhus, hvor jeg fik ordnet min iphone mens jeg ventede. Jeg tror også de har afdelinger i både Vejle og Kolding.

Jeg gav kun 500kr i sin tid, og fik et cover med gratis.
Avatar billede MVK0910 Nybegynder
10. april 2014 - 18:39 #18
Jeg vil da også lige smide en anbefaling: http://workon.dk
Værksted i Aarhus, reparation på under én time og jeg kunne ikke finde det billigere andre steder - mere kan man ikke forlange :)
Avatar billede mart240e Nybegynder
12. marts 2015 - 10:38 #19
Et sted, der leverer fantastisk service og både hurtig og gratiser levering er www.dandele.dk/

Du kan altid skrive til dem, da de er på support til sent om aftenen.
Avatar billede PhoneOne Nybegynder
18. marts 2015 - 21:05 #20
Når det kommer til reparation af en iphone og garanti, så hvis der er garanti på din iphone skal den laves af en godkendt iPhone reparatør, ellers ryger garantien.

Men husk på at hvis du får lavet din iPhone hos et firma med et CVR nr, så har du 2 års reklamations ret på reparationen.

Jeg kan varmt anbefale www.phoneone.dk til gør det selv manden eller hvis du ikke selv har mod på det, så reparerer vi den gerne.

Jakob
Avatar billede Maradoo Nybegynder
15. maj 2015 - 13:57 #21
Dem af jer, der bor i Aarhus er velkommen til at kigge forbi os, vi har markedets billigste priser og bedste kvalitet.

Som påkrævet af loven, så giver vi selvfølgelige altid 2 års reklamationsret på udskiftet dele.

For mere info tage et smut forbi vores hjemmeside http://www.fastfix.dk/
Avatar billede Aarhuspigen Praktikant
06. februar 2017 - 09:40 #22
Hejsa,

Jeg kan med fordel anbefale Fonia i Århus når det drejer sig om at få repareret sin iphone. De er både hurtige og billige, og giver også 2 års garanti på de udskiftede dele.

Iphone reparation = www.Fonia.dk
18. oktober 2021 - 19:34 #23
Hejsa

Jeg kan klart anbefale Thyrep i Århus. Jeg fik repareret min iPhone på bare 30 minutter, og til en god pris. Derudover giver de også 2 års garanti på alle reparationer.

www.Thyrep.dk