Avatar billede fixbabe Nybegynder
14. december 2010 - 22:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook åbner link i word...

Pludselig er outlook begyndt at åbne de link jeg får i e-mail med word.. ja den åbner siden i word så man kan bruge word som editor..
Hvor bestemmer jeg hvilket program jeg vil åbne links med?

Syntes de har gemt mange ting langt væk i win 7.
14. december 2010 - 22:36 #1
Gætte på at du gerne vil have IE (InternetExplorer) til at åbne LINK's istedet ?

IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ...

http://windows.microsoft.com/en-GB/windows7/Change-your-default-web-browser
Avatar billede fixbabe Nybegynder
14. december 2010 - 22:57 #2
Takker, det var ikke helt det jeg havde i tankerne men det virker :) Tak for hjælpen og smid venligst et svar.
15. december 2010 - 23:01 #3
Ping...
(Det var så et [svar]....)