Avatar billede Gislinge10 Nybegynder
05. januar 2011 - 17:31 Der er 5 kommentarer

HP bærbar, spørgsmål vedr. tastatur knappen FN.

Hey eksperter!
Jeg har fået ny computer (HP), men har opdaget et problem som irriterer mig meget.
På min gamle computer (også en HP), skulle man trykke på FN knappen og så f.eks. F2 for at skrue ned for lyset i skærmen.
Men på min nye computer skal man KUN trykke på F2 knappen for at gøre det.
Er der på nogen måde man kan ændre det, sådan så jeg skal trykke på FN-knappen først?
Hvis man kan og i ved hvordan man gør, så vil jeg gerne høre et svar :)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
05. januar 2011 - 20:50 #1
Gå ind i BIOS kan du se under opstart hvilke knap det er.

Og der kan du vælge om det skal være Alternative eller Primary functions på dine F-knapper.

Har selv lige ændret mine på min dell.
Avatar billede Gislinge10 Nybegynder
07. januar 2011 - 18:02 #2
Mange tak for hjælpen, det vil jeg prøve :)
Avatar billede Gislinge10 Nybegynder
07. januar 2011 - 18:03 #3
Men.. Jeg har ikke så meget forstand på den der BIOS, så hvordan kommer man ind i det?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
07. januar 2011 - 18:17 #4
Mener det er F2 under opstart :)
Avatar billede Gislinge10 Nybegynder
07. januar 2011 - 19:12 #5
Okay tak :)