Avatar billede jsl Nybegynder
05. februar 2011 - 12:14 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

gratis sms gateway

Jeg søger en gratis sms gateway i Danmark. Jeg regner med at sende ca 30 sms'er pr måned. Løsningen skal kunne integreres i min hjemmeside.
Jeg troede, at jeg kunne bruge Google Voice hertil, men de har lukket for internationale numre.
Avatar billede keysersoze Guru
05. februar 2011 - 12:42 #1
i DK koster det at sende SMS'er - så du finder ingen gratis gateways da det så vil være ren underskud.
Avatar billede jsl Nybegynder
05. februar 2011 - 17:01 #2
Det har du nok ret i. For år tilbage var der mange af den slags mail til sms tjenester. Det kunne enten være der var nogle tilbage eller man kunne lave et eller andet snedigt trick, som kunne give gratis sms'er. :)
Avatar billede keysersoze Guru
05. februar 2011 - 18:56 #3
mail til SMS var tjenester leveret af teleudbyderne - men flere, hvis ikke alle, har lukket for muligheden så kun reele SMS'er er muligt nu. Hvis man kigger sig godt for er det dog heller ikke vanvittig dyrt at få en Gateway-service tilnkyttet.
Avatar billede jsl Nybegynder
06. februar 2011 - 22:20 #4
Jeg har nu kigget mig lidt omkring. Jeg har fundet cpsms.dk Det ser umiddelbart ok ok. Ingen oprettelse og 300 kr for 1000 sms'er. Det er vel noget af det billigste eller hvad?
Avatar billede keysersoze Guru
07. februar 2011 - 09:55 #5
der findes rigtig rigtig mange udbydere og priserne er lidt af en jungle - men umiddelbart synes jeg det lyder som en rigtig god pris.
Avatar billede jsl Nybegynder
07. februar 2011 - 17:06 #6
Ok, du har fået mig til at indse, at det nok er umuligt, at finde en gratis gateway, som man engang kunne, så derfor får du point. :) Det bliver nok cpsms, hvis det bliver nogle.
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. februar 2011 - 10:33 #7
..
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. februar 2011 - 10:34 #8
Vi har tidligere brugt cpsms og syntes ikke de var de bedste, men vi skiftede til http://smsbees.dk som er lidt billigere, men i bund og grund er det intet man spare, men de er super gode..
Avatar billede zvinx Nybegynder
18. februar 2013 - 14:16 #9
Tænkte jeg lige ville supplere i denne tråd, da andre måske søgte en god sms gateway (som jeg). Jeg fandt http://www.smsit.dk, som har virkelig gode priser og god support.
Avatar billede JoergenPoulsen Nybegynder
12. august 2014 - 08:23 #10
Det er også muligt at prøve Inmobile's gratis. Mener det er i en måned. Kig her http://www.inmobile.dk/
Avatar billede keysersoze Guru
12. august 2014 - 10:00 #11
3½ år senere...
Avatar billede MortenAAndersen Nybegynder
03. oktober 2014 - 21:02 #12
Det er muligvis 3,5 år siden at spørgsmålet blev stillet, men når man søger på det på google, så kommer den tråd op som den eneste i sværmen at skrammelfirmaer der faldbyder deres løsninger.

Efter lang tids kamp med garage og kælderfirmaer har jeg fundet et der tilsyneladende virker. http://www.suresms.com.