Avatar billede mawi Nybegynder
02. marts 2011 - 20:20 Der er 12 kommentarer

Mange Point Til Hjælp! My security Center ødelægger min pc!

Goddag! Jeg er stødt ind i nogle virkelig store problemer med my security center anti virus/spyware.

Siden jeg installerede det, har den været UTROLIG langsom, og haft kortvarige 'hak' i lyd og ydelse.
og spammer mig med firewall errors, med at windows firewall ikke er tilsluttet, selvom den er og alt muligt...

please help,
nogen der har haft samme problemer med MSC?

!!
Avatar billede bedt Nybegynder
02. marts 2011 - 20:29 #1
My Security Center er noget værre skidt!
Hvis jeg var dig ville jeg finde en anden løsning hurtigst muligt!

Prøv at kigge på nogle af disse : http://programmer.downloadcentral.dk/?Sikkerhedspakker/kategori/103/0
Avatar billede haverslev Novice
02. marts 2011 - 20:35 #2
Afinstallere  My security Center  og når du har udført nedenstående, så kan du evt. installer MSE eller Avast eller et andet antivirus program istedet for.

Gennemfør dette:

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://vistaguide.dk/ (...)
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede mawi Nybegynder
02. marts 2011 - 20:37 #3
Giver det normalt, overstående problemer? :/

jeg havde norton før, men det udløb, og tænkte jeg ville prøve noget nyt, selvom jeg er yderst tilfreds med norton!

Men det er virkelig slemt, det føles som om min pc er under hårdt angreb af virus og spyware uden at være det
02. marts 2011 - 20:49 #4
... og du har måske/sansynligvis ikke fået fjernet NORTON helt - velkendt problem... så spøger den stadig mere eller mindre aktivt i dit system!

Kør #2 !!!
Avatar billede mawi Nybegynder
02. marts 2011 - 20:55 #5
karise, vil det sige at norton kan give de små hak i systemet?
Avatar billede haverslev Novice
02. marts 2011 - 21:03 #6
Hvis det ikke er afinstalleret helt, så vil det give ballades sammen med et andre antivirus program.

Kør #2, så se vi hvad der er aktivt på maskinen :-)
02. marts 2011 - 21:10 #7
*Enig!
Avatar billede mawi Nybegynder
02. marts 2011 - 21:11 #8
Okay, bliver nok først en gang imorgen, tak for hjælpen indtil videre, tag et kig ind på det her imorgen aften, der burde jeg have gjort det
Avatar billede haverslev Novice
02. marts 2011 - 21:13 #9
Du kan nok ligeså godt køre Norton uninstall - INDEN du kører HTJ
http://us.norton.com/support/kb/web_view.jsp?wv_type=public_web&docurl=20080710133834EN&ln=en_US
Avatar billede fromsej Praktikant
03. marts 2011 - 15:21 #10
Af ren nysgerrighed, kobler jeg mig lige på her.
(De der kender forhistorien med "programmet vi ikke må kritisere", ved hvorfor)
14. marts 2011 - 17:40 #11
<mawi>: Hvad endte denne tråd med ?
Avatar billede permoeller Nybegynder
20. december 2014 - 13:44 #12
Jeg giver !! og bedt ret i, at MYSecurityCenter er noget værre skidt. Jeg kan heller ikke bruge deres sikkerhedspakke. Desuden mener, de er amatører, når de "supporter" kunderne.

De har fuldstændig ødelagt min PC´er, slettet alle mine meget vigtige dokumenter og forretningspapirer. De skulle kun rense 14  filer, der var inficeret med et eller andet. I stedet slettede de en hel harddisk samt min back-up, så alle mine vigtige dokumenter ikke kan reetableres.

Jeg har frameldt mig deres abonnement og opfordrer andre til også at gøre det samme, inden der sker ubodelig skader på deres computer, e-mail, dokumenter, og hvad man ellers har liggende på sin pc.
Det er mit klare indtryk, at deres supporter er rene amatører.

Det er også ejendommeligt, at man kun kan skrive til dem på engelsk, selv om de selv skriver på dansk.

Hvilke muligheder har jeg nu for at redde, hvad reddes kan?