Avatar billede peterpeter Seniormester
31. marts 2011 - 14:56 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Video Video uden vokal

Kære alle

Er der nogen der ved, hvor jeg kan downloade den gamle Melodi GranPrix sang "video Video" uden vokal (altså uden sang...)  ??

Vi skal bruge den i forbindelse med en 40 års fødselsdags sang !!

Tak
Avatar billede magic-mouse Novice
31. marts 2011 - 15:59 #1
Kan du ikke bare skrue ned for lyden ?
Avatar billede glvi93 Nybegynder
31. marts 2011 - 16:28 #2
en løsning er DVDVidesoft som har forskellig software som kan konverterer fx youtube film til mp3 filer eller avi film. Jeg skal ikke kunne sige om du kan hente filmen uden lyd. Pas på med copyrights.
31. marts 2011 - 16:50 #3
Altså du vil pille SANG/STEMMEN dele ud af en hel MUSIKLYD del ?

Det kan man ikke; der har været en del 'tråde' her på E. . om dette...
Avatar billede peterpeter Seniormester
31. marts 2011 - 21:45 #4
Ja - Jeg forklarer:

Vi skal synge en sang, baseret på melodien fra "Video Video" - så kunne det jo være super godt, hvis vi havde sangen UDEN stemmer / vokal !!!
Hmmm.... Hedder vist også en instrumental version ;-)

Nogen der ved hvor den kan downloades ??

Tak
31. marts 2011 - 21:58 #5
(Nok ikke lovligt!)
Avatar billede peterpeter Seniormester
31. marts 2011 - 22:06 #6
Arhh.. tror hele tiden der er svar !!!

Selvfølgelig er det lovligt !! Der findes masser af kendte sange, som kan downloades som waw fil eller ringetone eller lign. i mp3 format...
Avatar billede peterpeter Seniormester
21. juni 2011 - 21:48 #7
Fandt den
Avatar billede RikkeRikkeRikke Nybegynder
22. april 2012 - 16:21 #8
Hvor fandt du den? vi skal bruge den til en konfirmations sang næste weekend..
Avatar billede peterpeter Seniormester
22. april 2012 - 19:01 #9
Sender dig en personlig mail
Avatar billede pernillefrahillerod Nybegynder
30. april 2012 - 21:15 #10
Halløj

kan du ikke også sende link til mig. Står med samme
tanke tl konfirmationssang på fredag.

På forhånd tak

Pernille
Avatar billede peterpeter Seniormester
30. april 2012 - 22:04 #11
Selvfølgelig, sender dig en personlig mail.....
Avatar billede RikkeRikkeRikke Nybegynder
01. maj 2012 - 09:03 #12
Hej, kan se peterpeter har svaret. Har netop sendt en redigeret version til peterpeter - udvidet med to vers - som han sansynligvis sender videre.  Vi havde stor success med sangen til vores konfirmation i søndags, så rigtig god fornøjelse ;o)
Avatar billede Puttetrold Nybegynder
26. september 2012 - 15:35 #13
Hej.
Jeg har søgt og søgt efter den instrumentale version af video video, da vi står og skal synge sangen. Kan se at du har fundet den. Kunne man få det link? :)
Avatar billede RikkeRikkeRikke Nybegynder
28. september 2012 - 10:38 #14
Ja, kan du sende mig din mail adr, så kan jeg sende den (mp3 fil)
Avatar billede annabella Nybegynder
05. marts 2014 - 19:36 #15
Hej kunne du sende den til mig, skal også bruge den og kan ikke finde den andre steder
Avatar billede Tinabl Nybegynder
16. august 2014 - 09:39 #16
Hej Rikke.

Jeg ser du har den der video video uden sang. Kan du sende den til mig?

Jeg har brug for den til på lørdag :-)

Tak - Tina