Avatar billede mikaelch Novice
05. april 2011 - 16:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

multi wordpress plugin installeres små rettelser oveni

Design logo ok http://www.stripdanmark.dk/

hoved opgave er at installere plug in http://codex.wordpress.org/Installing_Multiple_Blogs  på www.stripdanmark.dk

folk må gerne give feedback hvordan tilbudte kan tilrettes så det bedste muligt kan rettes ind til dette plug in, mit nuværende CMS er wordpress og dette skal beholdes , derved kan det udmærket laves lidt om i kravene and på hvad kan lade sig gøre uden det skal tilpasse meget i dette plug in .

menu forbedringer funktioner

behold venstre menu , lav dog så når klikkes kommer resten frem undermenuer
jeg mener ved
klik ved shows
kommer alle shows typer

under disse punkter neden under kommer et user foto , standard beskrivelse , grænser show længde tilbyder body teuila ja - nej , video profil kun ved stripper der har video i profil

disse punkter skal disse standard info komme i
der dækker Sjælland , københavn , jylland , fyn ,
stripper dækker syd Sverige skåne malmø
i stedet for at lave det manuelt og ikke bliver ens som denne her side  alt skal laves så det er let for mig.

Vedr. stripper profiler , er ok nu , gerne vise 4 billeder og resten i galleriet

ligesom nu stripper http://www.stripdanmark.dk/stripper-mik.html navn ligesom øverste og telefon nummer

link højre side står alle de gallerier de har.
Link højre side video link

intro video på siden om stripper

hver stripper har en blogs hvor kan skrive ubegrænset med billeder mv.

Booking formularen rettes mod mere end vælge standard løsninger med at vælge tillæg ydelser

klikkes efter 1  standard start shows

tillægs kan vælges , det er bedste det er hvor kan klikke ved flere punkter

vis en ønsker stripundervisning og nøgenmodel , polterabend pakke mv.

shows typer alle i stedet for at lave masser af man kan vælge at der er links i profil i siden , til alle undersider , er dog et problem er mange typer lapdans mv. så skal lige dele disse sider op , regner med at går i gang med det når menu struktur er i orden, ved dette vælges mere direkte efter hvad stripper kan.

Under menu er ok

tilmeld stripper - stripper søges ok

preta webshop ser ok ud gerne med paypal på siden med et logo med stripdanmark

behøves ikke kort på siden over landsdel

afkryds felt ved klik ved booking til betingelse siden, derved ved jeg med større sikkerhed booking betingelserne læses

efterfølgende er andre opgaver med samme plug in http://codex.wordpress.org/Installing_Multiple_Blogs
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
07. april 2011 - 20:41 #1
Hej,

Dette vil vi meget gerne give et samlet tilbud på.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på admin@cetadesign.com - så kan vi aftale nærmere.
Avatar billede mikaelch Novice
12. april 2011 - 10:50 #2
fik mil retur igen kontakt gerne mig på admin@stripdanmark.dk

eller send igennem min kontakt siden http://www.stripdanmark.dk/kontakt

venlig hilsen

mikael

www.stripdanmark.dk
Avatar billede mikaelch Novice
16. april 2011 - 22:34 #3
skriv gerne til mig angående hvad pris er jeg fik den e-mail retur du har skrevet i tråden

profiler som er vigtigste der skal lave , de skal laves så de er let at oprette og ligges ud alle steder under københavn område deres shows type de laver pigestrip eller mandestrip

f.eks. dennne profil tilfreds med der skal bare billedet gallerie som standard alle blogs .

alle skal kunne skrive nye blog indlæg i egen profil

profil eks. med en mandestripper til polterabend er denn profil stripper mik http://www.stripdanmark.dk/stripper-mik.html