Avatar billede blocktrust Nybegynder
14. maj 2011 - 21:02 Der er 7 kommentarer

Zyxel nsa-310 hjælp

hej der alle, hej har fået sådan en TDC Zyxel NSA-310 hvor jeg har sat en 1 TB HDD i men nu kan jeg ikke finde den på mit netværk har både prøvet at sætte den direkte til min pc, har også haft sat den til min Router en D-LINK DIR 635 men kan stadig ikke finde denne netværks HDD,, hvad er det lige jeg gør forkert, jeg køre Win7 64bit,,.. har lidt på fornemmelsen at jeg ikke kan bruge denne Zyxel NSA-310 som netværks HDD.. Håber der er en der kan komme med et par råd,.. På forhånd tak. :)
--  http://zyxel.nas-central.org/wiki/Category:NSA-310  --
Avatar billede jessor Nybegynder
11. december 2011 - 17:41 #1
Fandt du en løsning på dette? Har nemlig selv samme problem. Har prøvet at installere Zyxel Nas Starter Utility, men det kan heller ikke finde min nye disk :( Så svært at sætte op...
Avatar billede h_thunbo Nybegynder
23. juli 2012 - 14:05 #2
Har i fundet en løsning? Jeg har et problem med det program der medfølger så den er nærmest ubrugelig hvis ikke det program kommer til at virke. Jeg har prøvet at reperere og afinstallere og installere igen...
Avatar billede chrvit Nybegynder
02. januar 2013 - 08:55 #3
Hej Allesammen

for at kunne finde Harddisken, er det vigtigt den er formatteret som EXT4 ellers kan Zyxel ikke finde den, hvis ikke den er pre installeret er det en manuel Handling at reformatere den og opsætte den som EXT4, evt. sæt den i jeres Stationærer eller brug et externt KIT som gør det muligt at Formattere den i EXT4.

Dette løste ihvertfald sig for mig.
Avatar billede lisgraa Nybegynder
03. marts 2013 - 03:59 #4
Jeg har præcis samme problem.
Avatar billede BBGravesen Nybegynder
26. januar 2016 - 17:12 #5
hej

Har lavet en usb pin som man sætter i homedisken resetter og vupti den kan køre som Nsa310 server..

Oplysninger om hvor disse filer kan hentes kan fås ved at sende en mail til mig

BBGravesen@hotmail.com                emne NSA310

Hi.
Bjarne Gravesen
Avatar billede BBGravesen Nybegynder
02. februar 2016 - 17:15 #7