Avatar billede eaaj Novice
21. maj 2011 - 15:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke åbne doc i vedhæftet mail

Min pc er totalt geninstalleret. Nu kan jeg ikke åbne doc og docx filer der er vedhæftet Outlook exprss 6. Før var der ingen problemer.
Jeg kan gemme filen på skrivebordet og åbne den derfra, men ikke direkte.
Jeg har prøvet, mener jeg selv, alt.
jeg har gennemsøgt eksperten og andre steder og gjort hvad der kunne gøres. Går jeg i egenskaber for filen, så står der at der er en blokering. Når den bliver fjernet, så kan filen åbnes.
Jeg har:XP, Outlook Express 6, MSE, Super Anti spyware, mailware bytes, office 2010 home firefox. Alt dette var der før nedbrudet.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. maj 2011 - 21:43 #1
Inde i dine internetindstillinger under programmer, står Microsoft Word der som html editor?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. maj 2011 - 21:53 #2
eller måske en sikkerheds indstilling i outlook Ekspress:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;q329570
Avatar billede eaaj Novice
21. maj 2011 - 22:01 #3
#1: det er som det skal være
#2: Det har jeg også været inde og ændre som beskrevet.
Hvis jeg sender en mail, med vedhæftet fil, til mig selv, kan jeg ikke åbne den. Hvis jeg videresender til konens pc kan hun godt åbne den.
Avatar billede eaaj Novice
22. maj 2011 - 09:53 #4
Jeg har droppet det - er gået over til gmail