Avatar billede flashlite Nybegynder
26. maj 2011 - 12:42 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

God online shop løsning/host/cms

Jeg skal til at lave/oprette en webshop, og har ikke de store erfaringer inde for området (er primært flash udvikler).

Anyway det jeg søger/vil spørge om er om der er nogle der kan anbefale en god "shop in a box" løsning,

Løsningen skal understøtte onlinebetaling med div. betalings-kort (Dankort, visa, master osv.) bliver en international shop.

Mulighed for at integrere div. flash elementer i form af f.eks, banner/call 2 action events, video player, kampanger/lir...
Evt. selv bygge produktvisningen i flash som så vil skulle sende div. vars til shopløsningen (ved som sagt ikke så meget om hvad man kan eller hvor).

Der udovere ville det naturligvis være rart men ikke et must med lagerstyring/track and trace på pakker, as in noget fragt system ind over .

Men 2 vigtigste ting er så stor mulighed som muligt for at "Flash(e) siden og betalings kort.

På forhånd tak
/erik
Avatar billede PixelIT Nybegynder
26. maj 2011 - 12:56 #1
Reklame er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede repox Seniormester
26. maj 2011 - 13:06 #2
#1
Det var saftsusme hurtigt du fuldstændig glemte det regelsæt som en del af dine brugerbetingelser du accepterede da du oprettede din bruger.

Brugerbetingelserne kan findes her, når du nu trænger til at få dem frisket op:
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Det er især punkt 2.1.7.5 samt 2.11 du skulle gøre mere ud af at huske.

Dit indlæg er blevet anmeldt som misbrug.
Avatar billede PixelIT Nybegynder
26. maj 2011 - 13:21 #3
Hej repox.

Det var et supplement til hans svar.
Jeg kan ikke fjerne linket manuelt.

Det gik for stærkt - beklager.
Avatar billede flashlite Nybegynder
26. maj 2011 - 13:30 #4
Indlægget er fjernet pga groft sprogbrug

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede flashlite Nybegynder
26. maj 2011 - 13:35 #5
Tak for dit svar, nået ikke lige at læse det og håber forsat på tros af "repox" indvendinger at høste erfaring fra div bruger fra div. webshop løsninger/muligheder....

Og hvis henvisninger ikke er muligt er det vil muligt at linke til sits som har anvendt den løsning man omtaler. Og sidst men ikke mindst håber jeg at lære lidt om hvad man bør være opmærksom på, stille som minimum krav andet der kunnen være relevant at tage stilling til. Da godt begyndt er halvt fuldendt og jeg vil dæleme gerne være færdig...

/erik
Avatar billede repox Seniormester
26. maj 2011 - 13:48 #6
#4
Mit indlæg var ikke henvendt på dit spørgsmål - det var henvendt på den første kommentar som reklamerede for sit firma for at give dig et tilbud på en løsning til dig. Men bliv du bare grov er personlig alt det du vil - det er i øvrigt heller ikke tilladt jf. brugerbetingelserne - om du kan lide dem eller ej.

Men jeg kan da fortælle dig at indlægget henviste til Magento - http://magento.com
Avatar billede flashlite Nybegynder
26. maj 2011 - 14:04 #7
Beklager, var ikke meningen at blive grov eller personlig blev bare en kende skuffet over at jeg kunne se der var svar jeg ikke fik og at du var oversagen til det C;)

Det jeg i bund og grund søger er en debat/snak om muligheder og erfaringer folk har gjort sig i forbindelse med shop løsninger.

Men beklager som sagt at jeg var en kende kort for hoved, my bad.

/erik
Avatar billede repox Seniormester
26. maj 2011 - 14:08 #8
#7
Jeg er da åben overfor dit spørgsmål, hvorfor jeg også videregav oplysningen om hvilken shop han anbefalte.

Jeg er selv meget interesseret i tråden, da jeg finder det svært at finde noget ordentligt e-commerce software som skal virke 'out of the box' hvor jeg finder Magento og Prestashop som alt andet end hyggeligt at arbejde med.
Avatar billede PixelIT Nybegynder
26. maj 2011 - 14:32 #9
Hej Flashlite

Så prøver vi igen uden at linke  :o)

Jeg vil anbefale dig at bruge magento http://www.magentocommerce.com/

Det er gratis med community udgaven og som iøvrigt er nok til dit behov og os andres.

Tjek demoen her:
http://www.magentocommerce.com/ - selve shoppen

http://demo-admin.magentocommerce.com/index.php/admin/ - kontrolpanelet

Der findes integrationer klar til at kunne tilbyde diverse kort (dankort, visa osv)

Eneste udgift for dig er betalingsudbyder som tager ca. 100-200 kr om måned samt hosting (webhotel)

Magento er lidt tung så du skal have en god udbyder som kan hoste din magentoshop. Det koster rundt regnet 200 kr om måned.

Selve brugerfladen i magento er egentlig meget nem når man først har sat sig i det.

Prestashop er også OK men kan overhoved ikke måle sig med magento. Idag er det helt klart magento som rykker. :)
Avatar billede flashlite Nybegynder
26. maj 2011 - 14:35 #10
mange tak for dit svar vil lige lade spørgsmålet stå lidt endnu for at hente mere input (en lille uge) så lukker jeg den der.
Avatar billede flashlite Nybegynder
05. august 2011 - 09:44 #11
lukker den her tråd...