Avatar billede JONAS87728 Nybegynder
13. juni 2011 - 21:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hidemyass -torrent

Hej
jeg har brugt hidemyass.com til torrents. Når jeg åbner utorrent og kigger under peers så kan jeg se alle dem jeg downloader fra. Men kun deres ip adresse.
Hvis jeg bruger hidemyass.com til at downloade, så er min ip adresse ikke til at se vel?
Det er forhåbentlig kun sidens ip man kan se, ikke?
Det virker som en god side til at skjule sin ip.
Hvad siger i? skal jeg bruge hidemyasss som skjuler ip adressen, kun når jeg er på siden?
eller
skal jeg bruge ultrasurf til det, som skjuler ip adressen når programmet er åbent?
Tak på forhånd
Avatar billede poko1 Ekspert
13. juni 2011 - 21:34 #1
Jeg tror ikke du er i det rigtige forum :-(
Avatar billede JONAS87728 Nybegynder
13. juni 2011 - 21:38 #2
hvad mener du.
Avatar billede poko1 Ekspert
13. juni 2011 - 21:53 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2011 - 21:54 #4
Det Poko1 mener er at vi ikke må hjælpe med disse ting her på Eksperten.
Læs her: http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Se 2.7.(1-5) så forstår du hvorfor.
Avatar billede coderdk Praktikant
14. juni 2011 - 03:31 #5
Long story short: Hvis du bruger deres Pro VPN er du nok sikret. Du kan ikke bruge webproxy'en til sådan noget.
Avatar billede repox Seniormester
14. juni 2011 - 09:45 #6
Jeg hopper lige med på vognen - umiddelbart ser jeg ikke noget problem i at hjælpe OP med hans spørgsmål, da hans spørgsmål handler om hvordan han opnår størst mulig anonymitet - ingen steder i spørgsmålet er det angivet at han henter materiale som han ikke har rettigheder til (og ja, der er faktisk nogle af os som godt kan dele torrents som ikke indeholder materiale der bryder ophavsretsloven).

Så er diskussionen om hensigt og så videre irrelevant.
Avatar billede JONAS87728 Nybegynder
14. juni 2011 - 14:51 #7
hej igen.
tak for svar og henvendelsen til faq. Jeg har læst den grundigt igennem:-)
Jeg har fundet ud af det. Jeg har kontaktet Hidemyass og jeg er sikker når jeg bruger deres hjemmeside.
Avatar billede fedtpelsen Nybegynder
05. juni 2015 - 11:10 #8
Jeg ville vælge en anden VPN udbyder. HideMyAss' eneste force er det store servernetværk, men 99/100 har ikke behov for en server i Equador, men kan fint klare sig med de netværk, der findes hos andre udbydere. Grunden til min skepsis ligger i, at HMA er beliggende i UK og derfor er underlagt love om datalogning.

https://vpn-info.dk/anmeldelser-vpn-udbydere/hidemyass-hide-my-ass/