Avatar billede torbendamgaard Nybegynder
28. juni 2011 - 09:16 Der er 1 løsning

CMS / Galleri

Hejsa

Jeg søger et cms, som kan håndtere ca 100-150 brugere, som også har galleri modul, som kan håndtere ca 3-4000 billeder. Galleriet SKAL kunne resize billeder under upload. Samt det skal også kunne håndtere at uploade 50-150 billeder pr upload.

Drupal er testet - det er også det der bruges til siden i dag, det kører med en gallery 2 integration, som er langsom. Drupal er lige kommet med en version 7, som jeg mangler en del moduler til, for at kunne bruge den nye version.

Joomla er testet - jeg er ikke helt tilfreds med joomla

Wordpress er testet - virker også nogenlunde, men jeg er ikke helt tilfreds, wordpress har dog det hurtigste galleri jeg har testet.

Nogen der ved, kender et cms som kan håndtere dette?
Før i svare, må i gerne henvise til evt moduler / sider etc.

CMS skal også være sikker - dvs man skal kunne lave, så kun registeret brugere kan se galleriet - der fejler JOOMLA lidt med sikkerheden(kan være jeg ikke har rodet længe nok med Joomla)

/Torben
Avatar billede torbendamgaard Nybegynder
28. november 2014 - 09:38 #1
ingen svar - lukker ned