Avatar billede dragonxd7 Nybegynder
02. juli 2011 - 13:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Seng til 10.000 kr.? Hvilken?

Hej alle

Jeg har tænkt mig at bruge ca. 10.000 kr. på en ny seng, men hvilken skal jeg købe??? Synes det er rigtig svært!
Jeg har kigget lidt på følgende to.

NOCTURNE 1041 fra Idemøbler (180x200):
"Stærk konstruktion med 2 lag fjedre: Nederst 364 Pocket fjedre pr. m2. Øverst: 261 zoneinddelte Pocket fjedre pr. m2. Inkl. luksus topmadras med indlæg af 40 mm latex eller celsius skum. Topmadrassen har Coolmax Fresh betræk, som har ventilerende, antibakterielle og temperaturtilpassende egenskaber."

VISION boksmadras fra Erling Christensen (180x200):
- Dobbeltfjedrende boxmadras, posefjedre 498 pr. m2. 5 komfortzoner.
- 40 mm. latex topmadras, strikket betræk, vaskbart ved 60 grader.
9.999,-

Hvilken seng er teoretisk bedst? Har ikke selv forstand på senge nemlig.
Andre senge i vil anbefale??

Tak
Avatar billede Jensen DK Novice
02. juli 2011 - 13:12 #1
Det må være den seng du ligger bedst i, og det er kun dig selv der kan bedømme det.
Avatar billede Cypern Nybegynder
02. juli 2011 - 13:28 #2
Jeg har en ældre storebror til den Nocturne du henviser til og er super glad for den - fantastisk hvis man har ryg problemer. Pas på du ikke køber en model som er alt for blød.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2011 - 13:45 #3
Senge kan kun bedømmes hvis du afprøver dem.
Her duer teori ikke, for som mennesker er vi forskellige.
Avatar billede dragonxd7 Nybegynder
02. juli 2011 - 18:06 #4
.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2011 - 19:36 #5
Vores svar var ikke forkerte, så hvorfor tager du point selv?
Avatar billede dragonxd7 Nybegynder
02. juli 2011 - 22:16 #6
Hvis du oprettede din kommentar som svar, havde jeg givet dig pointene.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2011 - 23:20 #7
Hvad mener du?
Hvorfor ikke bede om et svar?
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5

Husk det næste gang.

(Tænk lidt på at du ved der skal et svar til for at give point ud, derfor skal der ligges et svar. Blot skal du ikke bede dig selv om svar - men dem der hjalp)
Avatar billede Jensen DK Novice
03. juli 2011 - 06:38 #8
Det er nemt at udlove 200 point når man selv hugger de udlovede point når man har fået hjælpen.
Avatar billede rrh Nybegynder
12. april 2015 - 08:35 #9
Indholdet er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin