Avatar billede TJDog Nybegynder
10. august 2011 - 12:57 Der er 5 kommentarer

Slet ALT, på min pc

Hey Eksperten

Jeg har en pc der går lidt i spasser nogle gange og så havde jeg tænkt at formatere den, men hvordan gør man..?

jeg vil gerne slette alt på min pc, også windows, fordi jeg har en anelse om at det kan hjælpe den.

tak på forhånd  :D
10. august 2011 - 13:07 #1
www.killdisk.com !

Men ALT slettes så du får en TOM TOM TOM harddisk.
Håber du så har ORIGINAL instalation CD/DVD til formatering/instaletion af et NYT system ?

---

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede TJDog Nybegynder
10. august 2011 - 13:11 #2
det er Windows 7, og jeg har cd'en til at installere windows 7 igen hvis der er det du mener :)
10. august 2011 - 14:06 #3
... med WIN7 instalations DVD kan du også DER vælge at slette ALT - der behøves ikke 3. parts program som Killdisk ell. lign.
Undervejs i WIN7 instalationen skal du vælge [Advanceret] - [Formatér] ... og iøvrigt følge hvad der står på skærmen...
Avatar billede sergei_ Juniormester
10. august 2011 - 14:09 #4
Smid cd'en i og boot fra den. Tryk "Next" et par gange. Når du kommer til det kan du vælge at formater under "Drive options". Hedder nok noget andet med en dansk version.
Avatar billede TJDog Nybegynder
10. august 2011 - 15:25 #5
Tak, tak, tak :D

det vil jeg prøve!