Avatar billede shooterman Nybegynder
03. september 2011 - 17:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skærm går i sort ved opstart.

Hej alle.. Når jeg starter min computer, kommer der det sædvanlige "Starter windows" og så blinker skærmen hurtigt hvidt, og bliver helt sort?? Har prøvet at starte i fejlsikret tilstand, og der virker den.. og har prøvet at gendanne computeren.. uden held..

Jeg Kører Windows 7 64 bit.

Nogle der kender noget til dette problem?

mvh.
Avatar billede shooterman Nybegynder
03. september 2011 - 17:38 #1
Home Premium..
Avatar billede claes57 Ekspert
03. september 2011 - 17:40 #2
i fejlsikret tilstand - hent og genindlæs driver til grafikkort.
Avatar billede shooterman Nybegynder
03. september 2011 - 17:50 #3
er det herinde? jeg bruger nvidia geforce 230m..
Avatar billede claes57 Ekspert
03. september 2011 - 20:19 #5
det er så en typisk fejl - som de selv skriver
"As part of the NVIDIA Verde Notebook Driver Program, this is a reference driver that can be installed on supported NVIDIA notebook GPUs. However, please note that your notebook original equipment manufacturer (OEM) provides certified drivers for your specific notebook on their website. NVIDIA recommends that you check with your notebook OEM about recommended software updates for your notebook."

dvs - på nudansk - hvis din maskine er tilpasset, så skal du KUN bruge drivere, der er fra leverandøres side, og IKKE den herinde.

Så tilbage til din maskine - firma/model - og søg den vej. Nvidia har måske nok en nyere driver, men den er IKKE tilpasset din maskine endnu, så tag kun drivere fra maskin-producentens site.
Avatar billede shooterman Nybegynder
04. september 2011 - 12:43 #6
Problemet er løst! Jeg geninstallerede en ældre driver.. Vil du lægge et svar? :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
04. september 2011 - 13:23 #7
bare luk selv - du har haft det hårdt nok...
Avatar billede shooterman Nybegynder
04. september 2011 - 13:27 #8
Tak.. :-)