Avatar billede HejMedDigDK Nybegynder
17. september 2011 - 01:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Tjen penge på internettet.

Hej jeg er 13 år gammel og overvejer at tjene penge på internettet.Men jeg ved ikke hvor gammel man skal være eller hvordan man gør. Nogen der kan fortælle?
Avatar billede tobrukDk Novice
17. september 2011 - 03:23 #1
altså jeg vil nok snart med at spørger din mor og far om du må for lov og du skal altså også have dit eget kort!. vil jeg sig

der er utrolig mange stede hvor du kan tjen penge henne altså du må prøve og forklar hvad du 100% mener med det?
hvordan have du tænke dig at tjen penge? Reklame-banner? eller google-reklame?

Hvor vil du som sagt hen med det? du må altså forklar dig noget bedre når du spørger om noget her ind!
Avatar billede HejMedDigDK Nybegynder
17. september 2011 - 04:12 #2
Jeg har et mastercard debit og har fået lov. De ved bare heller ikke hvordan man gør. Men jeg har en ide med en worpress hjemmeside med reklamer på.
Avatar billede bjh83 Nybegynder
17. september 2011 - 08:17 #3
Jeg tror du skal besøge f eks. Collision junction el. Google og læser deres betingelser for at benytte deres reklamer på din hjemmeside.
Avatar billede bjh83 Nybegynder
17. september 2011 - 08:18 #4
Og der skulle stå commission junction
Avatar billede Amo85 Nybegynder
17. september 2011 - 08:20 #5
Det virker nu noget useriøst, desuden skal du ved de fleste udbyder af reklamer være 18 (I DK)! Du kan derudover tjene penge eks. ved at hoste gameservere osv.
Avatar billede tobrukDk Novice
17. september 2011 - 11:43 #6
Ja du skal være 18 år hvis du laver noget lort skal du stå til ansvar over for det som du har lavet men jeg kender nogle sider hvor du kan tjen på det
Avatar billede tobrukDk Novice
17. september 2011 - 11:59 #7
altså jeg mener også at du skal have din egen hjemmeside for at du kan for det til at virker fordi det der www.123hjemmeside.dk/blablabla-hejmeddigDk

den tror jeg virkelig ikke kommer til at gå da elller sådan her ;
wwww.wordpress.com/hejmeddigdk , jeg tror virkelig det skal være ene eget site.
Avatar billede Amo85 Nybegynder
17. september 2011 - 16:14 #8
tobrukDk... man skal være 18 da man kan stilles til ansvar for hvad der sker på ens hjemmeside, dog kan den sagtens stå i ens forældres navn det skal der da ikke være noget galt i. Derudover skal man være opmærksom på man skal indmelde det hele til skat og sådan noget ;-)
Avatar billede tobrukDk Novice
17. september 2011 - 17:54 #9
ja okay det var en fejl for min tid men ja du skal giv skat det rigtigt oplyssninger omkring hvad du får osv. :)
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
03. december 2011 - 17:11 #10
Amo85@ Hvad mener du med at hoste gameserver ?
Avatar billede mads123549 Nybegynder
14. marts 2014 - 17:05 #11
Hej alle sammen!
Der er også den her gode hjemmeside der sælger spil. Og det der nok vil være interesant for jer er deres såkalde "goldmine system". Måden det virker på er at i laver en konto, derefter laver i et link der bliver vedhæftet jeres profil. Når i så sender linket til andre tjener i penge hvis de køber et spil. De har desuden også rigtig gode priser på spil derinde!
https://www.g2a.com/goldmine/education/
God fornøjelse.
- Mads :-)
Avatar billede neontetra Nybegynder
09. oktober 2014 - 06:35 #12
Hej. du kan tjene penge online ved at gøre noget legit forhandler forretning. For eksempel kan du få en forhandler konto fra http://www.goresellers.com/ og begynde at tjene ved at sælge domænenavne, hosting planer, SSL-certifikater etc. Dette er en af ​​de trygt og sikkert online business.You kan gøre dette forretning fra dit hjem selv. Du behøver ikke at bruge mere tid for denne virksomhed. Bare bringe kunden for din videresalg virksomhed. De leverer meget god kundeservice og support.