Avatar billede henrike Nybegynder
06. oktober 2011 - 10:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mail fra Excel 2007 - kun markerede ark og som pdf fil (uden af genmme)

Jeg har set på de emner der er vedr. automatisk mails fra Excel, men jeg synes ikke det præcis løser det jeg skal bruge.

Jeg vil gerne via en makro kunne sende automatiske mails fra Excel med følgende kriterier:

1) Den skal sende det/de markerede ark
2) Det/de markerede ark skal sendes som en pdf fil (pdf-filen skal ikke nødvendigvis gemmes)
3) Modtagerne fra mailen skal den hente fra nogle celler i Excel filen, hvor man kan taste modtagere (evt. opdelt med Til og CC)

Er der nogle der kan hjælpe så vil det være dejligt!

Jeg har været inde på denne hjemmeside, dog uden at få det til at fungere.... http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ee834871

Mvh.
Henrik
Avatar billede jkrons Professor
28. oktober 2011 - 11:44 #1
Prøv at se om Ron de Bruin har noget på sine hjemmeside, du kan bruge

http://www.rondebruin.nl/sendmail.htm
Avatar billede henrike Nybegynder
28. oktober 2011 - 14:05 #2
Jeg vil tage et kig på det......
Avatar billede henrike Nybegynder
02. september 2014 - 13:03 #3
Har ikke fundet løsning