Avatar billede Gradsalesa Nybegynder
14. oktober 2011 - 18:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort Driver - "Fejl ved installation af pakken" Hjælp søges

Hej!

Jeg prøvede Battlefield 3 (BF3) beta, for en uges tid siden, da grafikkort driveren ikke virkede korrekt. Jeg har en 1 GB ATI® Radeon™ HD 5870-grafikkort, hvis det kan være til nogen hjælp. Når jeg prøver at installere driveren ( http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.aspx#1 )11.9 siger den "Fejl ved installation af pakken". Dette er et meget svært spørgsmål og derfor har jeg sat den op til 150 points. Hvis i har nogle idéer til hvordan jeg løser dette problem ville det være fantastisk, da det har stået på i godt en uges tid. :)
Avatar billede habalap Nybegynder
14. oktober 2011 - 18:09 #1
har du win7?
Avatar billede Gradsalesa Nybegynder
14. oktober 2011 - 18:16 #2
Ja
Avatar billede Gradsalesa Nybegynder
14. oktober 2011 - 18:34 #3
Nogen forslag? :)
Avatar billede habalap Nybegynder
14. oktober 2011 - 18:37 #4
godt så gå in i control panel > system and security > system > og så ude i siden er der et link der hedder device manager og inde der skal du finde display adapters og derfra kan du opdatere din driver ved at højre klikke på dit grafikkort og sige update

ellers kan du installere device doctor (gratis) som husker dig på hvilket driver du skal opdatere og så opdatere det dem

en tredje mulighed er at prøve at downloade den fra et andet sted
Avatar billede Gradsalesa Nybegynder
14. oktober 2011 - 18:52 #5
Kan ikke finde "device manager"
Avatar billede Gradsalesa Nybegynder
14. oktober 2011 - 18:53 #6
Og jeg downloader den jo fra AMD's officale hjemmeside, så den burde da virke ikke? :)
Avatar billede habalap Nybegynder
14. oktober 2011 - 18:55 #7
jo men man ved jo aldrig
Avatar billede Gradsalesa Nybegynder
14. oktober 2011 - 19:10 #8
Dette virkede desværre ikke :(
Avatar billede Gradsalesa Nybegynder
14. oktober 2011 - 19:10 #9
Det er når den er udpakkede osv og den skal til selve installationen
Avatar billede habalap Nybegynder
14. oktober 2011 - 19:24 #10
prøv device doctor og ellers led igen efter device manager og har driveren virket før?
Avatar billede poko1 Ekspert
14. oktober 2011 - 20:32 #11
Hent Slimdrive http://www.driverupdate.net/
Den er gratis du skal registrere dig den finder de fleste og nyeste drivere
Avatar billede Gradsalesa Nybegynder
16. oktober 2011 - 23:41 #12
Problemer er nu løst, gjorde det selv :D, tog også 6 timers research foran skærmen puhha ;/, men tak for hjælpen!
Avatar billede monberg Nybegynder
24. maj 2016 - 06:54 #13
Jeg ved denne post er SINDSYGT gammel, men jeg sidder med samme problem.

Hvad var løsningen mon?