Avatar billede Miguel_Posada Nybegynder
24. oktober 2011 - 13:55 Der er 10 kommentarer

Bookingsystem (restaurant / cafeer)

Hej Alle

Jeg har jeg har i samarbejde med 2 andre oprettet en Restaurant og Cafe søger hvor det er muligt at søge efter restauranter og cafeer i hele Danmark, men vores problem er at vi ikke har et bookingsystem.
vi har undersøgt mulighederne, og så vidt vi kan se eksistere der ikke et færdig lavet bookingsystem der dækker vores behov, derfor vil vi gerne have lavet det fra bunden.

Hvis I er interesseret er I meget velkommen til at kontakte mig på email mikkipos@gmail.com

MvH

Miguel Posada Christoffersen

Ps: Jeg vil uden tvivl betale for det.
Avatar billede mediman Nybegynder
24. oktober 2011 - 16:44 #1
Hvad skal det booking system helt præcis kunne?

Hvis det er et online system, der skal integreres med de restauranter/cafeer hvor der bookes bord/tid, så er det et meget stort og vanskeligt system, og det koster rigtig mange penge at udvikle.

Hvad er tidshorisonten?
Avatar billede Miguel_Posada Nybegynder
24. oktober 2011 - 17:48 #2
Hej Mediman

Det er lige nøjagtigt det det skal kunne, meningen er at man fra min side skal kunne bestille bord/tid på spisestederne hvorefter de så kan følge med i hvor mange bestillinger de har fået på en kalender osv osv der er mange detaljer men vil helst skrive dem over e-mail hvis dette er muligt

tidshorisonten er: ingen, vi ser gerne at det bliver færdigt så hurtigt som muligt, men hvis vi får et godt tilbud og han/hun først kan blive færdig om et par måneder så er dette også helt fint.

MvH

Miguel Posada
Avatar billede mediman Nybegynder
24. oktober 2011 - 17:59 #3
Hej Miguel

jeg har sendt en mail.
Avatar billede gidzmo Nybegynder
26. oktober 2011 - 13:05 #4
Hej Miguel
Vi kan godt hjælpe jer med opgaven, har lavet et helt hotel system tidligere med booking af borde, værelser osv. koblet op til kasse apparater
kontakt mig på scheel.kim@gmail.com
Avatar billede vallemanden Nybegynder
14. december 2011 - 14:18 #5
kom i vidre?
Avatar billede frisor Praktikant
27. januar 2012 - 19:35 #6
Hej Miguel_Posada

Kan se du søger et bookingsystem til din Restaurant og Cafe.

Det er noget jeg godt kan lave til dig.

Vi har lavet noget som minder om det du søger til et diskotek i roskilde

Du er velkommen til at skrive til mig på
Time Book
Avatar billede gemal Nybegynder
15. maj 2012 - 14:37 #7
Hej

Jeg så du ledte efter et booking system til en restaurant og cafe. DinnerBooking leverede booking systemer til begge. De kan kontaktes på www.dinnerbooking.com

Du skal ikke undervurdere tiden det vil tage at lave sådant et system.
Avatar billede JohsMads Nybegynder
14. juni 2012 - 15:51 #8
Hej Miguel,

Vi har udviklet et booking system til nogle restauranter som ikke kunne bruge DinnerBooking og de andre produkter på markedet.

Systemet hedder Tavolo og er meget let at tilpasse, så måske kan det også bruges af jer :-)

Læs mere her www.tavolo.dk
Avatar billede BookEtBord Nybegynder
02. april 2013 - 10:21 #9
Såfremt I stadig er på udkig efter et moderne bookingsystem, så er BookEtBord.Nu helt sikkert et valg som kan opfylde jeres behov.

Vi har arbejdet med udvikling af systemer til restauranter og caféer i 7 år og samarbejder idag med kæderestauranter såvel som selvstændige restauranter.

Bl.a. anvender Bone's kæden vores system på alle deres 17 restauranter i Danmark.

BookEtBord.Nu er 100 % webbaseret og giver dig dermed adgang til kalenderen fra alle devices med Internetforbindelse - både PC'ere, tablets og smartphones.

Se mere på:
www.booketbord.nu
www.facebook.com/booketbord
Avatar billede easyTableBooking Nybegynder
08. april 2014 - 15:51 #10
Hej Miguel,

Skulle du eller andre være interesseret i et godt og billigt bookingsystem til restaurant og café. Vil jeg anbefale at i tager et kig på http://easytablebooking.com/ der er et forholdsvis nyt system, men allerede har mange tilfredse kunder.

De første 2 måneder er altid gratis og uforpligtende, og herefter er prisen kun 196 kr. pr. måned (ekskl. moms).

De bedste hilsener,
Mikkel Pedersen
easyTableBooking.com