Avatar billede Mumitrolddk Nybegynder
22. november 2011 - 14:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kopier filer via dos-kommando (uden foldere/sti)

Jeg ønsker at kopiere nogle filer fra et sted til et andet, men hvor de forskellige foldere filerne er placeret i ikke kopieres med til ny sti.

Her er en bedre forklaring:

Filerne jeg vil kopiere kunne fx hedde:

c:\filer\folder1\fil1
c:\filer\folder1\fil2
c:\filer\folder2\fil3
c:\filer\folder2\fil4

Dem vil jeg så gerne kopiere til:

c:\nyefiler\fil1
c:\nyefiler\fil2
c:\nyefiler\fil3
c:\nyefiler\fil4

Mit problem hvis jeg laver en xcopy er at de kommer til at hedde:

c:\nyefiler\folder1\fil1
c:\nyefiler\folder1\fil2
c:\nyefiler\folder2\fil3
c:\nyefiler\folder2\fil4
Avatar billede arne_v Ekspert
22. november 2011 - 17:12 #1
Hvad med at bruge zip og unzip (og bruge -j med unzip)?
Avatar billede Mumitrolddk Nybegynder
26. december 2011 - 12:32 #2
Jeg ville gerne kunne løse det med en dos-kommando, hvis muligt.
26. december 2011 - 12:38 #3
... det kan du netop med WINZIP's DOS udgave ...

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...

www.google.dk/#sclient=psy-ab&hl=da&newwindow=1&site=&source=hp&q=winzip+dos+command&pbx=1&oq=winzip+dos+command&aq=f&aqi=g1&aql=&gs_sm=e&gs_upl=950l950l0l2045l1l1l0l0l0l0l186l186l0.1l1l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.,cf.osb&fp=868430e27083592f&biw=1497&bih=831
Avatar billede Mumitrolddk Nybegynder
08. januar 2012 - 08:58 #4
Jeg prøver det. Tak for svaret.