Avatar billede tobiboy Nybegynder
19. december 2011 - 21:29 Der er 1 kommentar

skriveprogram og flash på tablet

Hej

Er der nogen der ved om der, hvis man køber en yarvik tablet, er skriveprogrammer på? og hvad med andre tablets? er ikke sikker på om der er skriveprogrammer på dem?

En anden ting er flash. Jeg ved at der på apples ipad ikke er mulighedfor flash fordi adope og apple ikke arbejder så godt sammen, men hvad med andre tablets, understøtter de flash?
Avatar billede pstidsen Novice
19. december 2011 - 21:34 #1
Man kan jo nemt downloade et gratis skriveprogram, hvis det - som normalt - ikke medfølger.

IPad er en af de eneste - hvis ikke dén eneste - der ikke understøtter flash.