Avatar billede sevelsted Nybegynder
28. december 2011 - 21:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Alt mit musik samlet på et sted.

Jeg vil gerne have alt mit musik samlet et sted. Så jeg bare kan streame det der fra. Lige nu ligger alt mit musik på min MacBook Pro, men jeg har også en Time Capsule som jeg gerne vil bruge som lagering af alt mit musik.

Men hvordan gør jeg det lettest og hvad skal jeg bruge?

Jeg vil selvfølgelig gerne kunne spille/streame alt mit musik fra Computer, iPhone, iPad og AppleTV...

Evt. sende det ud af en højtaler og kunne bruge iPad og iPhone som styrer enhed. (Remote)

Hvad findes der, derude af systemer?
Og hvad skal man vælge?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
29. december 2011 - 17:03 #1
Time Capsule + Airport Express er vejen frem :D
Avatar billede mjdigital Nybegynder
08. januar 2012 - 15:03 #2
Eller brug Google Music! :) Alt for fed tjeneste!
Avatar billede sevelsted Nybegynder
10. september 2014 - 17:49 #3
Lukket og ryddet op af admin...