Avatar billede mikaelch Novice
29. december 2011 - 16:55 Der er 1 løsning

wordpress classic press ekspert søges bedste sjælland

wordpress classic press ekspert søges bedste i omkring Sjælland da jeg gerne vil lære selv og styre siden

siden jeg har det er http://www.stripdanmark.dk/

krav København omegne jeg bor selv i kokkedal må godt derfor være i ringsted ,der er grænser hvor langt da jeg ønsker løbende oplæring derved selv kan klare siden og kan selv oprette nye wordpress blogs med eget tema

opgaver
oplære mig i wordprees

løbende opdatering stripper  profiler

lave ny del engelske på  stripdanmark

opdatere webshop den er lavet det er denne her
http://shop.stripdanmark.dk/da/  evt. kunne få kontakter til vare udbyder ellers prøver jeg finde kontakt

betingelserne samme med mig derved vil du ikke rette forkerte lige nu småfejl ,da jeg ikke fik rettelser før de kom online
det meste afgørende er dog jeg kan overtage det derved kommer der til at være mere oplæring end direkte arbejde nuværende er ekstremt spredt har tid nat normalt og langt herfra derved den tid er vigtigt det placeres et tidsrum hvor der kan tilsides sættes et par timer

manual der skal bruges er også afgørende i samarbejde den skal indhold alt hvordan nye profiler oprettes skal ligge på min computer derved ved problemer let kan finde ud ad løse problemet

desuden dejligt kunne engang imellem telefon suport ved akut problemer dog bedste lærte det også  altså undervisning direkte da alt ikke kan forklares med ord og tekst

du må gerner vide noget om seo jo bedre og bedre viden jo bedre
Avatar billede mikaelch Novice
29. januar 2012 - 22:09 #1
ingen svar ud over det skal der fjernes kort fra alle stripper profiler dem her og der skal bookingformular op neden under skal der være seneste blog indlæg fra hver stripper http://www.stripdanmark.dk/stripper/mik/
der skal oprettes blog til hver stripper det skal laves ligeså nemt som wordpress.org