Avatar billede nirvana82 Nybegynder
13. januar 2012 - 16:49 Der er 3 kommentarer

Hvorfor vil mit computer spil ikke virke????

Mit spørgsmål går på hvorfor mit nykøbte spil ikke vil virke. Spillet hedder NHL eastside Manager 2005 så det burde virke på en Sony vaio computer. Spillet starter fint, men efter et par minutter er det, at det går galt. Den hopper ud af spillet og efter en 2-3sekunder med sort skørm ender jeg på skrivebordet igen. Jeg prøver at gå ind i spillet igen men den skærmen bliver sort igen en 2-3 sekunder og ender i anden skærm opløsning end jeg har bedt om. Jeg har prøvet at ændre opløsningen og Hrtz mange gange uden resultat. Hvad er der galt? og vigtigts hvordan får jeg det til at virke?
Vh
Mark
Avatar billede Kemadx Juniormester
13. januar 2012 - 16:54 #1
Hvilket OS kører du med? Jeg skyder på minimum vista?

Systemkrav (minimum):
Producenten garanterer, at spillet virker under Windows 98SE / ME / 2000 / XP Home
Bemærk venligst, at vi garanterer, at spillet virker under Windows XP Home Edition; ikke Professional Edition eller last XP. Kun XP Home.
Vi ved IKKE, om dette spil virker under Windows Vista eller Windows 7, da det er udkommet FØR disse blev lanceret af Microsoft. Køber du spillet for at spille det under Vista eller Windows 7, kan du IKKE få det byttet, hvis det efter brud på plomberingen viser sig ikke at virke til dette styresystem.

Meget muilgt derfor :)
Avatar billede nirvana82 Nybegynder
13. januar 2012 - 16:57 #2
Okay :-( hvor har du den tekst fra? Jeg kører med windows 7.
Avatar billede Kemadx Juniormester
13. januar 2012 - 21:30 #3