Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2012 - 22:50 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Godt og billigt webhotel med MySql Remote Access

Nogle der kender et webhotel hvor de ofrer nogenlunde det samme som one.com men bare med Remote Access. DET SKAL have det, da jeg har en server som skal kunne forbinde med MySql databasen?
Avatar billede tobrukDk Novice
28. januar 2012 - 23:47 #1
prøve meebox.net eller mlhosting.dk
Avatar billede Broxigar Praktikant
29. januar 2012 - 00:31 #2
Prøv www.azehosting.dk, de har webhoteller hvor du har remote MySQL tilgængeligt
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2012 - 01:14 #3
Det ser rigtig godt ud :-) Jeg ser lige hvilket et jeg tager og så får i point derefter :-)
Avatar billede edin22 Nybegynder
29. januar 2012 - 11:14 #4
http://mlhosting.dk/ burde opfylde dine krav. De er desuden billige, og jeg har et par hjemmesider som bliver hostet hos dem.

Blandt andet min egen blog :)

- edinm.dk

Ellers så har du også https://meebox.net/da/

Begge parter er gode!!
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2012 - 11:28 #5
Hvilken en er bedst? Jeg synes Mlhosting ser bedst ud da det både er billigere og du får ubegrænset trafik?? :-)
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2012 - 15:03 #6
Edin, jeg har nu købt derfra, men det ser ikke ud til at jeg kan bruge Remote Access :(
Avatar billede tomsommer Juniormester
29. januar 2012 - 19:32 #7
Du kan hos www.unoeuro.com
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2012 - 17:04 #8
Edin? Jeg fandt ud af det :D.. Smid lige et svar.. Og tak til jer andre også ;)
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2012 - 14:29 #9
Må jeg spørge til hvilken hastighed du oplever på MLHosting når du tilgår MySQL som Remote Access? Jeg bruger samme løsning ved MX hotel, hvor jeg via en Windows Application tilgår mysql serveren og den føles ekstremt langsom. Simple queries kan tage flere sekunder at hente ned.
Avatar billede timpet Novice
09. februar 2012 - 15:37 #10
www.meebox.net er godt og møder dit krav.

Hvis man bruger rabatkoden 20PROCENT så får man 20% rabat, det virker også med 10PROCENT hvor man få 10% rabat, desværre virker de ikke sammen :) Så jeg ville gå efter 20% ;)
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2012 - 00:55 #11
Qlutzy: Jeg ved ikke helt om den er langsom, da jeg kørte en server med et spil på hvor der var omkring 20 spillere der hele tiden ændrede på ting i databasen.. Køen voksede op og blev ikke helt kørt færdigt! Jeg tror dog bare dette var den server jeg kørte det på :-) Ellers har jeg ikke haft problemer med det ;)

Timpet: Tak, men jeg har allerede købt fra Mlhosting, og de virker rigtig fine bortset fra deres lidt lange svar ventetider :)
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2012 - 22:29 #12
Da Edin ikke har svaret lukker jeg den selv :)
Tak for hjælpen alle sammen :)
Avatar billede nikolaj69 Nybegynder
11. februar 2016 - 16:16 #13
http://www.cloudplads.net er billigt og godt