Avatar billede JTF Nybegynder
01. februar 2012 - 18:58 Der er 15 kommentarer

Kan ikke komme på internettet, fejl: 1068

Hej alle! Jeg er lidt blank og fortabt på computerområdet og håber desperat, at der er nogen der kan hjælpe mig!!!
- Jeg kan ikke komme på internettet, når jeg prøver at identificere fejlen for jeg beskeden: Windows-tjenesten for trådløs netværk kører ikke på denne computer, når jeg så vil starte den, giver den mig fejlen: 1068, tjenesten eller gruppen det afhænger af, startede ikke.
Nogen der kan hjælpe?
01. februar 2012 - 19:02 #1
Prøv at se om den her side ikke kan hjælpe dig med dit problem:

http://support.microsoft.com/kb/827328#FixItForMeAlways
Avatar billede JTF Nybegynder
01. februar 2012 - 19:04 #2
Plug and Play
Remote Access Auto Connection Manager
Remote Access Connection Manager
Remote Procedure Call (RPC)

- De 4 foroven kan jeg ikke starte, kan ikke engang trykke på start, stop, genstart eller noget, områderne er bare grå
01. februar 2012 - 19:07 #3
Har du prøvet at køre Fix it, som der er et link til, på den side jeg har sendt et link til herover?
Avatar billede JTF Nybegynder
01. februar 2012 - 19:10 #4
Åh, undskyld det så jeg ikke :) Kan jeg bare putte det over på et usb-stik?
01. februar 2012 - 19:13 #5
Det skulle jeg mene :)
Avatar billede JTF Nybegynder
01. februar 2012 - 19:17 #6
Okay tak, det prøver jeg lige så.
01. februar 2012 - 19:48 #7
Velkommen til E. ...

Generelt: Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Men hvilen Browser (Internet viser program?)

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede JTF Nybegynder
03. februar 2012 - 15:41 #8
Mit styresystem er: Windows Vista Home premium 32 bit - Google chrome :)

Når jeg prøver at åbne fix it siger den: Denne Microsoft fix it gælder ikke for dit operativsystem eller din programversion.
Avatar billede JTF Nybegynder
03. februar 2012 - 21:40 #9
Og ja - det er sket pludseligt.
03. februar 2012 - 22:51 #10
Systemgendannelse ? Typisk en uge bagud ...
Avatar billede JTF Nybegynder
05. februar 2012 - 11:50 #11
Men vil det påvirke mine dokumenter, billeder osv?
05. februar 2012 - 22:37 #12
Som navnet siger/skriver: SYSTEMGENDANNELSE ændre KUN SYSTEMET - ikke dine EGNE DATA ...
Avatar billede jakobjn Nybegynder
18. marts 2012 - 19:49 #13
Jeg har samme problem med en ældre Acer Extensa 5220 og når jeg sætter cursor hen på ikonet i højre hjørner med de 2 skærme skriver den "forbindelses status ukendt" Tjenesten eller gruppen, som det afhænger af, startede ikke. Problemet er opstået fra den ene dag til den anden efter en pilfinger sad og spillede på pc'en. Jeg synes at have prøvet alt og der findes ingen gendannelsespunkter i den, jeg har været inde under tjenester for at forsøge at finde fejlen hvis jeg der blot kunne aktiverer tjenesten igen. Det er somom den skriver at den har forbindelse til netværket, når jeg vil deaktiverer det wireless, men kan ikke komme på nettet da en eller anden tjeneste ikke starter, den kører Vista og jeg har ikke opdateret til 8,0 da der altid går noget galt med et eller andet når jeg laver store opdates. Nogen der har et bud på problemet ???
Avatar billede jakobjn Nybegynder
18. marts 2012 - 20:21 #14
det er nok også fejl 1068 da denne er årsagen når jeg forsøger at starte forskellige ting under tjenester, men Fixit gælder ikke til mit operativsystem og programversion.
18. marts 2012 - 21:30 #15
<jakobjn>: Du bør oprette din egen 'tråd' med dit spørgsmål...