Avatar billede janesi Nybegynder
18. februar 2012 - 14:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at formatere en notebook

Hejsa
Håber der er enogen herinde der kan hjælpe mig.
Jeg skal prøve at formatere en notebook mrk: Asus Eee PC 1005 P
Der er ingen cd drev i den . hvordan kopierer jeg så elt det der ikke må slettes af programmer ? på en ekstern hardisk eller hvad gør jeg ? på forhånd tak
Kan ikke lige huske hvad man skal trykke på for at formaterer er det ikke F 2 eller F 10 ?
Avatar billede pstidsen Novice
18. februar 2012 - 14:49 #1
Backup bliver du så nød til at lave på en anden harddisk.

Selve formatteringen kan jeg ikke hjælpe med..
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2012 - 15:07 #2
Du kan gemme data på en almindelig USB stick eller en ekstern harddisk. Med "F" knappen mener du vel ikke at formatere, men at lave en Recovery - altså gendanne windows fra en Eisa partition på harddisken?
Avatar billede janesi Nybegynder
31. august 2013 - 22:27 #3
takker for jeres hjælp :-) lukker tråden
Avatar billede pstidsen Novice
01. september 2013 - 00:02 #4
Tak fordi du sætter pris på vores hjælp. Det viser du til fulde ved selv at lukke tråden og tage points............ Doh :o