Avatar billede wise Seniormester
19. februar 2012 - 23:51 Der er 1 løsning

Oprette ny Exchange Mailbox til en eksisterende bruger (Exchange 2007)

Hej I kloge mennesker

I forlængelse af mit tidligere spr (http://www.eksperten.dk/spm/957494) er jeg nu blevet så desperart at jeg vil lukke min gamle mailbox og oprette en ny.

Jeg havde jo satset på at jeg kunne
- Afkoble min nuværende mailboks
- Oprette en ny tom på min AD bruger
- På en eller anden måde tilgå den gamle boks, enten på en separart bruger, pst fil eller andet...
(jeg vil helst ikke skulle smide min AD bruger)

Er der noget "gode råd" til det?

Jeg prøve disable-mailbox og derefter connect-mailbox på en anden konto.

Connect-Mailbox -database "Mailbox database" -Identity
"Demo1" -user Demo2
Det giver noget fejl om at demo ikke er unik - hvordan skal man specifiere en mailboks - jeg har har brugt den gamle brugers navn...

Alternativt har jeg prøvet at exportere demo1 over til demo2 (gav MAPI fejl), eller til pstfil (kunne kun ske på win32 maskine, serveren er 64)

Alle input er velkomne, jeg vil i virkeligheden helst undgå dette, men er ved at blive sindsyg over den smadret kalender, og da alle mine relevante mails er i vores sagssystem kan jeg godt leve uden dem.

/Lasse
Avatar billede wise Seniormester
26. februar 2012 - 23:12 #1
Nå, det er gjort nu. Slette den gamle og lavet en ny.
Mit problem blev løst, ved ikke om mindre kunne have gjort det..