Avatar billede 9madjs Nybegynder
24. februar 2012 - 23:26 Der er 9 kommentarer

Hjælp til at programere

Hej Eksperter
Jeg er en dreng på 15 år og har lavet en hjemmeside, men det mangler lidt, jeg skal vil nemelig gerne have at når man går ind på den og vil se en video kommer der et popup frem med en reklame som man bare kan lukke ned for. Derfor ville jeg høre om der er nogle at jer der kan hjælpe mig med det

Ha en go weekend :)
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
25. februar 2012 - 00:11 #1
Dårlig idé. Rigtig dårlig idé.

Dette er kun en feature, der bør benyttes når brugere skal gøres opmærksom på nødvendige ting. Det kunne være ændringer i dine betingelser, eller andet lign.

Det bør ikke benyttes til reklamer. Selvom du måske har set det brugt andre steder, og det kan give en god sum penge, så skræmmer det dine besøgende væk.

Det er helt fint at have reklamer på sin side, men dette er og vil aldrig blive en god strategi.
Avatar billede kjeldsted Novice
25. februar 2012 - 00:31 #2
De færreste mennesker vil nogensinde se den reklame. Eftersom en stor del brugere blev så sure over steder der benyttede den for for reklame valge man at opfinde popup dræberen som alle browsere i dag er født med. Og kender ikke til nogen der slår denne fra.

Benyt bannere i stedet.
Avatar billede Kumuluzz Nybegynder
25. februar 2012 - 01:40 #3
Giver de andre ret, dum idé. Giver indtryk af at de side ikke er vældig seriøs, bare en spam side som man besøger én gang i sit liv. Når man så ser siden igen husker man sit dårlige indtryk og bruger den ikke.

Men omkring at få det op, kan du ikke indsætte et 2 links til det samme og så bare sørger for at reklame linket har "_blank" tilføjet, sådan at det bliver åbnet i en ny fane/vindue?
Avatar billede 9madjs Nybegynder
25. februar 2012 - 12:14 #4
Det kan godt være at i synes at det er dårligt, men jeg har nogle venner som tjener dobbelt så meget når de gør det. Men er der nogen der kunne hjælpe mig med det?
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
25. februar 2012 - 14:35 #5
Hvorfor spørger du så ikke bare dem?
Avatar billede 9madjs Nybegynder
26. februar 2012 - 00:11 #6
Det er lidt underligt at man aldrig kan få noget ordenligt hjælp inde på sådan et forum med en masse af eksperter. De fleste af jer kommer bare med negative kommentare, og glemmer hvad emnet handler om.
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
26. februar 2012 - 04:00 #7
Vi har allerede fortalt dig, at det er en dårlig idé, så hvorfor skulle vi hjælpe dig med det?

Fat dette: DET ER EN DÅRLIG IDÉ!

Du spørger om hjælp fra os, og du får gratis rådgivning tilbage. Dette er noget firmaer betaler dyrt for at få. Er du ikke tilfreds med den hjælp du får på dette forum, må du jo finde dig et andet sted, eller sæt dig ned og lær dit håndværk - præcis som vi andre har gjort.
Avatar billede 9madjs Nybegynder
26. februar 2012 - 12:30 #8
Du er vidst en lille hidsigprop var?
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2012 - 19:14 #9
<ole>

#8: Nu er du helt ny, så du har ikke rigtig nogen viden om andre brugere. At DeeDawg skriver, som han gør, skyldes ikke, at han er en hidsigprop.

Det skyldes, at han har sat sig ind i, hvad Eksperten er - at han ikke er amatør - samt at han er rimelig velbegavet!

/mvh
</bole>